قیمت میلگرد شهرکرد

قیمت میلگرد شهرکرد ( قیمت میلگرد زاگرس در شهرکرد ) شماره تماس 09133136049 قیمت میلگرد ذوب اهن در شهرکرد , قیمت میلگرد ابرکوه در شهرکرد , قیمت میلگرد ابهر در شهرکرد مناسب ترین قیمت میلگرد در استان چهار محال بختیاری را با اهن الات کیانی تجربه کنید .

شهر كرد مركز استان چهار محال بختیاری در 19/32 عرض جغرافیایی و 51/50 طول جغرافیایی واقع شده است. ارتفاع این شهر از سطح دریا 2060 متر است. این شهرستان در واقع یكی از بلندترین شهرهای ایران است دشت وسیعی كه شهركرد در آن گسترده شده است از زمان های بسیار قدیم مسكونی بوده و با توجه به تپه های متعدد اطراف شهر و پیدا شدن سكه های مربوط به دورا ن اشكانی وساسانی نشان میدهد كه شهری با سابقه تاریخی طولانی میباشد شهركرد یكی از مراكز عمده خرید و فروش فرآورده های دامی و كشاورزی و صنایع دستی استان است و محصولات مهم كشاورزی آن گندم،جو، چغندر قندو حبوبات می باشد . به علت ارتفاع زیاد شهر كرد در میان سایر شهرهای ایران این شهر به عنوان یكی از سردترین شهرهای ایران در طول فصول سرما شناخته شده است

جدول با آی دی فراهم شده یافت نشد!
[TS_Advanced_Tables id="3"]
نمودار با آی دی فراهم شده یافت نشد!
قیمت میلگرد در بورس , قیمت میلگرد زاگرس در بورس , قیمت میلگرد ذوب اهن در بورس

جاهای دیدنی شهرکرد که حتما باید رفت

آبشار زردلیمه، آبشاری بسیار زیبا و بکر است که میان کوه‌های سر به آسمان کشیده زاگرس و در راه کوچ عشایر در ۸۴ کیلومتری شهرکرد جای گرفته است. وجود مراتع سرسبز و آثار تاریخی و باستانی نظیر پل خدا آفرین، ایل راه باستانی و سنگ حجاری شده ۶ هزار ساله، این ناحیه را به یکی از زیباترین نقاط گردشگری ایران و شهرکرد تبدیل کرده است.

قیمت میلگرد شهرکرد , قیمت میلگرد زاگرس در شهرکرد , قیمت میلگرد ذوب اهن در شهرکرد

جاهای دیدنی شهرکرد که حتما باید رفت

پل زمان‌ خان سامان در نزدیکی شهر سامان در ۲۰ کیلومتری شهرکرد روی رودخانه زیبای زاینده‌رود به دستور یکی از روسای عشایر به نام «زمانخان» به صورت دو دهنه هشت متری بنا شده است.

قلعه دزک یکی از قلعه‌های زیبای استان چهارمحال بختیاری در شهرکرد است که از دوران حکومت قاجار در این شهر دیدنی به‌جای‌مانده است. قلعه دزک معماری داخلی شگفت‌انگیزی دارد و بسیار تماشایی است.جالب است بدانید که «علامه دهخدا» به مدت شش ماه در این قلعه اقامت داشته و به گفته ایشان، نوشتن کتاب «امثال و حکم» در این قلعه به ذهن‌شان رسیده است.

مسجد جامع شهرکرد یکی از بناهای تاریخی شهرکرد و استان چهارمحال بختیاری است که به فرمان «حاج محمدرضا خان» در قرن ۱۳ هجری قمری در مساحتی نزدیک به ۲۵۰۰ متر مربع احداث شده است.

این مسجد از سه ورودی در شمال، شرق و غرب این بنا تشکیل شده است. از جمله نکات قابل توجه این بنا که نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند، می‌توان به تزئینات و کاشی‌کاری‌های هفت رنگ و زیبای آن اشاره کرد.

شیر سنگی از نمادهای مردمان لُر بختیاری است که آن را روی قبر بزرگان و نامداران این ایل گذاشته‌اند. در گویش بختیاری این مجسمه‌ها را «برد شیر» می‌نامند. جالب است بدانید که این نماد علاوه بر این تندیس‌ها، در قالب گلیم و گبه‌هایی که بختیاری‌ها می‌بافند نیز وجود دارد.

 

 

 

پیر غار در ۳۵ کیلومتری شهرکرد در مجاورت شهر فارسان قرار گرفته است. در این نقطه از استان چهارمحال بختیاری، چشمه‌های آب از داخل سنگ‌ها جریان دارند. روی قسمتی از صخره‌های این منطقه، سنگ‌نوشته‌هایی دیده می‌شود که نقش بختیاری‌ها را در انقلاب مشروطه روایت می‌کند. همچنین پیرغار از امکانات اقامتی خوبی برخوردار است.

خانه ستوده چالشتری، در ۸ کیلومتری شمال شرق شهر کرد واقع است و قسمت حاکم‌نشین قلعه معروف چالشتر است که تنها بنای باقی‌مانده از این مجموعه تاریخی به شمار می‌رود. این خانه یا قلعه یادگاری از دوران صفوی و قاجار است.

خانه ستوده چالشتری علاوه بر داشتن معماری زیبا، از سه موزه آثار سنگی، موزه کار و زندگی و موزه مردم‌شناسی نیز تشکیل شده است.

حمام خان یادگاری به‌جای‌مانده از سال ۱۲۷۰ هجری قمری در جنوب‌غربی مسجد جامع شهرکرد است. این بنای تاریخی به همت «حاج محمدرضا خان» بنا شده است و دارای معماری زیبا و استحکام بسیار بالایی است.

پارک ملی تنگ صیاد در مسیر شهرکرد به اصفهان در ۱۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده است و از حیات‌وحش باورنکردنی و مناظر بی‌بدیل برخوردار است. بر طبق بررسی‌های انجام شده در این منطقه ۲۵۲ گونه از ۵۲ گیاه، شناسایی شده است.

توری چیست

نتایج مشاهده همه نتایج توری چیست ؟ انواع توری و کاربردهای آن توری چیست ؟ انواع توری و کاربردهای آن Share on facebook Share on twitter Share on linkedin...

لوله گالوانیزه

نتایج مشاهده همه نتایج لوله گالوانیزه چیست؟ کاربرد و مشخصات لوله گالوانیزه صنعتی لوله گالوانیزه چیست | کاربرد و مشخصات لوله گالوانیزه صنعتی Share on facebook Share on twitter...

لوله صنعتی

نتایج مشاهده همه نتایج لوله صنعتی چیست تفاوت لوله بدون درز و درزدار لوله صنعتی چیست | تفاوت لوله بدون درز و درزدار Share on facebook Share on twitter...

رابیتس چیست

نتایج مشاهده همه نتایج رابیتس چیست انواع و کاربرد رابیتس گالوانیزه انواع و کاربرد رابیتس گالوانیزه Share on facebook Share on twitter Share on linkedin Share on odnoklassniki Share...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست