قیمت میلگرد کوثر اهواز

بهترین قیمت میلگرد کوثر اهواز ، میلگرد اجدار کوثر اهواز در سایزهای 8 تا 40 و در گرید های مختلف موجود است .جهت مشاوره در امر خرید میتوانید با شماره 09133136049 یا واتس اپ فلزمال یا تکمیل ثبت سفارش میلگرد در منوی سایت با ما در ارتباط باشید .

مناسبترین قیمت بروز میلگرد کوثر اهواز

قیمت میلگرد کوثر اهواز ، میلگرد کوثر اهواز
قیمت میلگرد نورد کوثر اهواز

معرفی گروه ملی صنعتی فولاد ایران

تاریخچه میلگرد کوثر اهواز

در سال ۱۳۴۲ نخستین کارخانه نورد فولاد کشور به منظور تولید انواع میلگرد ساده کوثر اهواز، میلگرد آجدار کوثر اهواز و نبشی، در شهر اهواز تأسیس گردید.

 خطوط تولیدی با نصب تجهیزات و مونتاژ ماشین آلات با ظرفیت سالیانه ۶۵ هزار تن، در سال ۱۳۴۶ راه اندازی و به تدریج سایر کارگاه ها و فرایندها به آن افزوده شد. پس از انقلاب با شکوه اسلامی این مجموعه‌ صنعتی با داشتن خطوط و محصولات متنوعی از فرایندهای نورد و فولادسازی به نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران نام گذاری شد.

با اجرای طرح های توسعه و بازسازی خطوط تولید طی سال های ۱۳۷۱، ۱۳۸۳و ۱۳۸۵ ظرفیت تولید افزایش و کیفیت محصول، سیستم های بهره برداری و کنترل تولید ارتقاء یافت.

اکنون این مجتمع عظیم با ظرفیت سالیانه ۱,۴۳۵,۰۰۰ تن فرآورده های فولادی و ۴۳۰,۰۰۰ تن شمش فولادی ضمن تأمین بخش عمده ای از نیازهای کشور، یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی می باشد.جهت استعلام قیمت میلگرد کوثر اهواز با واتس اپ فلزمال در تماس باشید .

جدول قیمت میلگرد کوثر اهواز

قیمت میلگرد کوثر اهواز ، میلگرد کوثر اهواز
قیمت میلگرد نورد کوثر اهواز

قیمت میلگرد کوثر اهواز

معرفی فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

فلزمال را درشبکه های اجتماعی دنبال لایک حمایت فالو کنید .

قیمت میلگرد کوثر اهواز در فلزمال را بررسی ارزیابی تحقیق کنید .

کارخانه فولاد سازی گروه میلگرد کوثر اهواز

کارخانه فولادس​ازی به روش قوس الکتریکی در سال ۱۳۵۱ به بهره برداری رسید.

در سال های اخیر با اجرای فاز اول طرح نوسازی، ظرفیت اسمی سالیانه کارخانه به ۴۳۰۰۰۰ تن افزایش یافته است كه در فاز بعدی طرح توسعه، به ۸۶۰ هزار تن در سال خواهد رسید. مواد اولیه كارخانه از آهن اسفنجی، بریكت، فرو آلیاژها، آهن اسقاطی و مواد افزودنی تأمین می شود. محصولات كارخانه، شمش فولادی به مقطع۱۰۰*۱۰۰، ۱۳۰*۱۳۰، ۱۵۰*۱۵۰ و ۱۶۰*۱۶۰ میلیمتر مربع و طول ۴ تا ۱۲ متر می باشد.

این كارخانه در حال حاضر با استفاده از ۱ كوره ۶۰ تنی قوس الكتریكی و یك كوره پاتیلی LF و یك ایستگاه ریخته گری مداوم، بر اساس استانداردهای متداول، شمش‎های ۱۶۰*۱۶۰و ۱۵۰*۱۵۰ و۱۳۰*۱۳۰ و ۱۰۰*۱۰۰ میلیمتر و با طول ۸ـ۴ متر تولید مینماید. مواد اولیه این كارخانجات عموماً قراضه و آهن اسفنجی می‎باشند و شمش‎های تولیدی در این كارخانجات بعنوان مواد اولیه كارخانجات نورد میلگرد کوثر اهواز و مفتول و كارخانجات نورد تیر آهن مورد استفاده قرار می‎گیرد

کارخانه فولادسازی از ۳بخش اصلی و ۴ بخش جانبی تشکیل شده است .به دلیل نرخ لحظه ای قیمت میلگرد کوثر اهواز با کارشناسان فروش فلزمال در تماس باشید . 

کارخانه نورد کوثر گروه میلگرد کوثر اهواز

کارخانه نورد میلگرد ۵۵۰ هزارتنی کوثر اهواز در راستای سیاست های خودکفایی صنعتی و شکوفایی اقتصادی کشور در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع احداث و پس از نصب و راه اندازی تجهیزات ، توسط متخصصین داخلی در سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسید.

این کارخانه میلگرد نورد کوثر اهواز با بهره گیری از تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن با استفاده از شمش های mm۲ ۱۳۰*۱۳۰ و mm۲ ۱۵۰*۱۵۰ (مواد اولیه)، قادر به تولید سالانه ۵۵۰ هزارتن مقاطع سبک فولاد ساختمانی شامل میلگرد کوثر اهوز ، ناودانی، نبشی و تسمه می باشد.

تاریخچه 

مهندسی و طراحی مهندسی و طراحی تجهیزات خط، توسـط سـازنده دستگاهها، شـرکـت DANIELI و مهندسی و طراحی اسکلت فلزی، جـرثقیلها، تجهـیـزات ســیستم هــوای فشـرده، تهـویه، روشنائی، اعـلام و اطفــــاء حـریـق بـراســـاس مشخصـات شـرکـت DANIELI و تـوسـط متخصصین داخلی انجام شد.

عملیات ساختمانی، اجرای ۷۵۶ عدد شمع بتنی درجا، سـاخـت و نصـب ۴۰۰۰تن اسـکلت فلـزی سقف و دیواره سالنها، انجام بالغ بر ۳۴۲۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۳۶۵۹۰ متر مـکعب بتن ریزی، ۴۳۳۰ تـن آرماتور بندی و ۸۲۸۰۰ متر مربع قالب بندی جهت احداث فونداسیون تجهیزات، احداث اتاق کمپرسور، اتاق پست برق و ایستگاه گاز، محوطه سازی و دیوارکشی اطراف کارخانه، ساخت و نصب پله و مسیر بازدید و پلهای عرضی ارتباطی جرثقیل های هوایی نصب و راه اندازی تجهیزات، نصب بالغ بر ۶۰۰۰ تن تجهیزات خط تولید، تجهیزات واحد آبرسانی، کمپرسور روم، ایستگاه گاز، پست برق ۳۳ کیلووات، احداث خطوط انتقال آب، برق و گاز، نصب ۱۹ دستگاه جرثقیل، کابل کشی فشارقوی و ابزاردقیق به میزان ۲۵۰ کیلومتر، لوله کشی به میزان تقریبی ۲۴ کیلومتر موارد کلی اجرا شده برای راه اندازی این کارخانه می باشد.

تجهیزات اصلی کارخانه نورد کوثر اهواز

  • کوره پـیش گـرم با ظرفیت ۱۱۰ تن در ساعت از نوع WALKING HEARTH با سوخت گاز طبیعی
  • دستگاه اکسید زدائی فشار آب ۱۸۰ تا ۲۵۰ بار
  • استندهای نورد اولیه از نوع CANTILEVER
  • استندهای نورد میانی از نوع CARTRIDGE
  • استند های نورد نهائی ازنوع CARTRIDGE
  • سیستم QUENCHING محصول
  • قیچی برش گرم
  • بستر خنک کننده
  • تجهیزات تابگیری و برش طولی
  • تجهیزات توزین و بسته بندی اتوماتیک

علامت حک میلگرد کوثر اهواز

میلگردهای آج 400 کوثر اهواز با علامت اختصاری GCT مشخص می‌شوند که معمولا بعد از این سه حرف انگلیسی سایز میلگرد قرار می‌گیرد. میلگردهای آج 400 یا همان جناغی دارای برجستگی‌های به شکل هفت هشتی بر روی بدنه خود هستند که بر روی کاشت میلگرد داخل بتن تاثیرگذار هستند. در میلگرد کوثر اهواز معمولا به شیوه تولید آن اشاره نمی‌شود.

قیمت میلگرد کوثر اهواز ، میلگرد کوثر اهواز ، قیمت روز میلگرد نورد کوثر اهواز، حک میلگرد
قیمت میلگرد کوثر اهواز ، میلگرد کوثر اهواز ، قیمت روز میلگرد نورد کوثر اهواز، حک میلگرد

ثبت سفارش میلگرد کوثر اهواز

.

استعلام قیمت بروز میلگرد کوثر اهواز

وزن میلگرد کوثر اهواز

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار کوثر اهواز امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد اجدار کوثر اهواز امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد کوثر اهواز و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید میلگرد کوثر اهواز

خرید میلگرد کوثر اهواز

جهت خرید میلگرد کوثر اهواز می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد کوثر اهواز به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد کوثر اهواز : شهرام کیانی 09133136049

گواهی نامه ها و افتخارات میلگرد کوثر اهواز

گروه ملی صنعتی فولاد ایران ( میلگرد کوثر اهواز ) به عنوان یک واحد نمونه صنعتی تولیدی، تاکنون موفق به اخذ تندیس‌ها، جوایز و افتخارات متعددی شده است.

عمده افتخارات و جوایز کسب شده توسط این شرکت به شرح ذیل می‌باشد:

  •     انتخاب مسئول کیفیت این شرکت، به عنوان مسئول کیفیت نمونه در سطح کشور و استان.
  •     اخذ تندیس اشتهار به سرآمدی از موسسه کیفیت نیویورک.
  •     گسترش فرهنگ بهپویی و انجام بیش از ١٥٠٠ پیشنهاد و فعالیت گروه‎های QC.
  •     انجام پروژه‎های متعدد تحقیق و توسعه با همکاری مراکز معتبر علمی و دانشگاهی.
  •     تولید لوله‎های بیدرز قابل کاربرد در محیط ترش مطابق با استاندارد API5L – X52.
  •     طراحی محصولات جدید با کاربردهای متفاوت بر اساس نیازسنجی مشتریان.
  •     واحد نمونه ایمنی در سطح کشور.
  •     افزایش ظرفیت تولید همراه با حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات.
  •     انتخاب بعنوان واحد نمونه استاندارد در سطح کشور.
  •     اخذ استاندارد برای محصولات میلگرد، تیرآهن و لوله.
  •     اخذ استاندارد معیار مصرف انرژی استاندارد اجباری ملی ایران ۹۶۵۳.
  •     اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریت کیفیت (ISO 9001 – 2015).
  •     پیاده‎سازی نظام مدیریت زیست محیطی (2015-ISO 14001).
  •     پیاده‎سازی نظام بهداشت حرفه‎ای و ایمنی (2007-OHSAS 18001).
  •     پیاده‎سازی نظام مدیریت آموزشی (ISO 10015 – 1999).
  •    پیاده سازی نظام مدیریت آزمایشگاه (ISO/IEC 17025-2008).
  •     اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه فلزشناسی.
  •     انتخاب بعنوان واحد صنعتی نمونه استان خوزستان.
  •     انتخاب بعنوان واحد صادرکننده نمونه استان خوزستان.
  •     پروانه تحقیق و توسعه.
  •     کسب رتبه برتر کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار استان خوزستان در سال ١٣٩٢.

میلگرد آجدار 14 کوثر اهواز A3

خرید بی واسطه انواع میلگرد با مناسب ترین قیمت را در فروشگاه اهن فلزمال تجربه کنید. مشاهده و تحلیل قیمت میلگرد کوثر اهواز به صورت روزانه و آنلاین در سایت Felezmall به شما در سفارش و خرید محصولات مجتمع فولاد میلگرد کوثر اهواز بروز کمک می کند.

میلگرد آجدار کوثر اهواز یا آرماتور کوثر اهواز چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، میله ای فولادی است که به بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن کمک می کند. برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را آجدار می کنند. عدم وجود مشخصات معین برای طرح آج روی میلگرد، مانع استاندارد بودن آن نشده و فضای برآمدگی ها و ارتفاع آج ها می بایست بر اساس استانداردهای مربوط طراحی شود.

چسبندگی و تثبیت میلگرد 

برای ایجاد امکان چسبندگی بتن و فولاد، آج های روی بدنه میلگرد را غالبا با سطح اصطکاک کافی ایجاد می کنند اما کماکان احتمال خارج شدن از جای خود بر اثر اعمال نیرویی قوی و معمولا در مواقعی که ساختمان را تخریب می کنند، وجود دارد. 

به منظور تثبیت میلگرد در بتن و جلوگیری از جابجا شدن آن، با جاسازی میلگرد در عمق زیاد در ساختار بتن و یا با خم کردن انتهای میلگرد شبیه به قلاب که باعث قفل شدن آن در بتن می شود، مانع جابجایی آن می شوند.

قیمت میلگرد کوثر اهواز ، میلگرد کوثر اهواز ، قیمت روز میلگرد نورد کوثر اهواز
میلگرد کوثر اهواز
میلگرد کوثر اهواز سالن
میلگرد کوثر اهواز سالن
قیمت میلگرد کوثر اهواز ، میلگرد کوثر اهواز ، قیمت روز میلگرد نورد کوثر اهواز
قیمت میلگرد کوثر اهواز ، میلگرد کوثر اهواز ، قیمت روز میلگرد نورد کوثر اهواز
فهرست