قیمت میلگرد قائم رازی شهرضا

شرکت قائم پروفیل رازی به عنوان یکی از شرکت های وابسته و زیر مجموعه شرکت جهان پروفیل پارس به منظور تولید محصولات فولادی مانند میلگرد قائم رازی در سال 1387 در زمینی به مساحت 37000 متر مربع و زیر بنای تولیدی 19000 متر مربع در شهرک صنعتی رازی بنا گردید.

این مجموعه در دو فاز شروع به فعالیت کرد که فاز اول شامل خط تولید نورد سرد با ظرفیت 50000 تن در سال 1390 به بهره برداری رسید و شامل 4خط تولید لوله و پروفیل 2 و 3 اینچ و یک دستگاه قیچی جهت برش ورق از ضخامت 1 الی 6 میلیمتر می باشد.

فاز دوم که شامل خط تولید نورد گرم می باشد در سال 1391 شروع و در سال 1395 به بهره برداری رسید که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است .

خط تولید نورد گرم از مواد اولیه شمش 150*150 میلیمتر به طول شش متر استفاده می کند و محصول آن میلگرد  قائم رازی آجدار ترمکس با استاندارد A3 از سایز 8 تا 32 می باشد. 

میلگرد قائم رازی توسط عملیات نورد گرم ساخته می شوند و بیشترین کاربرد آن در تقویت مقاومت کششی بتن و مسلح کردن آن می باشد. به دلیل اینکه این میلگرد از فولاد با کربن بالا تولید می شود، برای عملیات جوشکاری مناسب نیست و بهتر است در این مورد استفاده نشود. همچنین باید از خم کردن آن در زوایای تند پرهیز کرد زیرا درصد تغییر شکل آن پایین می باشد.

قیمت میلگرد قائم رازی شهرضا

معرفی فلزمال

ثبت سفارش خرید آهن آلات شما

.

فرم مشاوره , خرید

قیمت میلگرد قائم رازی شهرضا

علامت (اختصاری) حک میلگرد قائم رازی شهرضا

طریقه تشخیص میلگرد مجتمع قائم پروفیل رازی، علامت اختصاری GHAEMPRCO حک شده بر روی میلگرد قائم است که روش تولید و نوع آج آن به‌صورت مجزا بعد از نام درج شده است.

محصولات شرکت قائم پروفیل رازی شهرضا شامل میلگرد قائم  ساختمانی نورد گرم برای بتن‌آرمه با مشخصه آج ۴۰۰ در سایزهای ۸ الی ۳۲، پروفیل فولادی و پروفیل PVC است.

میلگرد قائم رازی شهرضا ، قیمت میلگرد قائم بروز
میلگرد قائم رازی شهرضا ، قیمت میلگرد قائم بروز

فلزمال را درشبکه های اجتماعی دنبال لایک حمایت فالو کنید .

قیمت میلگرد قائم را بررسی ارزیابی تحقیق کنید .

وزن میلگرد قائم رازی شهرضا

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

مشخصات وزنی میلگرد زاگرس >>>

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد میلگرد قائم رازی شهرضا امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد قائم رازی شهرضا امروز  خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار، میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد قائم رازی شهرضا و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید میلگرد قائم رازی شهرضا

جهت خرید میلگرد قائم رازی شهرضا بروز می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3  قائم رازی شهرضا : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس  (PI)   به منظور صادرات میلگرد  قائم رازی شهرضا به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد قائم رازی شهرضا : شهرام کیانی 09133136049

استاندارد و گواهینامه میلگرد قائم رازی شهرضا

 میلگرد قائم رازی شهرضا وجود آزمایشگاههای مجهز و بکارگیری نیروهای متخصص و متبحر یکی از مهم ترین دلایل تولید محصولات باکیفیت در صنعت است ضمن اینکه همین عوامل توانسته زمینه مساعدی رابرای ارائه محصولات نوآورانه صنعتی و کسب انواع استانداردهای مربوطه فراهم کند.

همچنین علامت اختصاری میلگرد قائم به صورت حروف GHAEMPRCO حک شده بر روی مقاطع می باشد. وزن سبک در کنار استحکام بالای این محصول موجب گشته تا با استفاده از شاخه های کمتر در واحد حجم بیشتر به نوعی پروژه های ساختمانی را از لحاظ اقتصادی توجیه نماید.

میلگرد‌ آلیاژ سازی شده و ترمکس ( خنک کاری و برگشت تحت کنترل ) چیست؟

فرآیندهای تولید میلگرد در کشورهای پیشرفته جهان به روشهای مختلف است. در استانداردهای معتبر دنیا برحسب شرایط اقلیمی هر کشور فرآیندهای تولید بطور کاملاً روشن و با لحاظ پارامترهای مختلف تحت کنترل قرار می گیرند :

۳- در استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ که برگرفته از چندین استاندارد مرجع ( اروپایی EN , DIN, و ژاپن JIS و آمریکاASTM و ISO  ) می باشد هر دو روش فوق الذکر در نظر گرفته شده است ولی بخاطر ضریب امنیت بالای مصرف در بند ۱۳ استاندارد ( نشانه گذاری ) بصراحت تولید کنندگان را موظف به آگاهی دادن به مصرف کننده از لحاظ فرآیند تولید میلگرد نموده است.

به این صورت که بایستی بر روی پلاک الصاقی علامت مشخصه ایی دال بر انجام تولید به روش ترمکس حک شود و مقطع شاخه های این نوع محصول به یک رنگ تعریف شده ایی رنگ آمیزی گردد و همچنین در گواهینامه فنی جمله فرآیند تولید بوسیله خنک کاری و برگشت تحت کنترل درج گردد.میلگرد قائم هم شامل این موارد گفته شده میباشد .

میلگرد قائم رازی از چه نوع است ؟

فولادی که در ایران تولید می‌شود (طبق استاندارد روسی) به سه گروه تقسیم می‌شود: فولاد نوع 1 A-، فولاد نوع 2 A- و فولاد نوع 3 A- فولاد 3 A- از نوع صاف بوده و مقاومت تسلیم و مقاومت کششی آن به ترتیب ۲۳۰۰ و۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد. فولاد 2 A- از نوع آجدار با مقاومت تسلیم ۳۰۰۰ و مقاومت کششی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است، و فولاد 3 A- نیز از نوع آجدار با مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ و مقاومت کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد. که محصول کارخانه قائم پروفیل رازی فولاد میلگرد نوع 3A- می باشد.

میلگرد قائم رازی شهرضا A3

خرید بی واسطه انواع میلگرد با مناسب ترین قیمت را در فروشگاه اهن فلزمال تجربه کنید. مشاهده و تحلیل قیمت میلگرد قائم رازی شهرضا به صورت روزانه و آنلاین در سایت Felezmall به شما در سفارش و خرید محصولات قائم پروفیل رازی که شامل میلگرد است  کمک می کند.

میلگرد آجدار  قائم رازی  یا آرماتور میلگرد قائم رازی  چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، میله ای فولادی است که به بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن کمک می کند. برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را آجدار می کنند. عدم وجود مشخصات معین برای طرح آج روی میلگرد، مانع استاندارد بودن آن نشده و فضای برآمدگی ها و ارتفاع آج ها می بایست بر اساس استانداردهای مربوط طراحی شود.

چسبندگی و تثبیت میلگرد 

برای ایجاد امکان چسبندگی بتن و فولاد، آج های روی بدنه میلگرد را غالبا با سطح اصطکاک کافی ایجاد می کنند اما کماکان احتمال خارج شدن از جای خود بر اثر اعمال نیرویی قوی و معمولا در مواقعی که ساختمان را تخریب می کنند، وجود دارد. 

به منظور تثبیت میلگرد در بتن و جلوگیری از جابجا شدن آن، با جاسازی میلگرد در عمق زیاد در ساختار بتن و یا با خم کردن انتهای میلگرد شبیه به قلاب که باعث قفل شدن آن در بتن می شود، مانع جابجایی آن می شوند.

فهرست