خرید میلگرد ,خرید تیراهن

جهت خرید میلگرد , خرید مفتول , خرید تیراهن  با کارشناس فروش فلزمال در تماس باشید . ما به شما بهترین قیمت مفتول , قیمت تیراهن  قوطی را ارائه میدهیم . جهت ارتباط با فلزمال  میتوانید با شماره 09133136049 و یا پر کردن فرم ثبت سفارش در منوی وبسایت یا پشتیبانی انلاین واتس اپ تماس گرفته و از اخرین تغییرات  قیمت با خبر شوید .

تجربه نورد پروفیل هاي معمولی میلگرد و مفتول

جهت خرید میلگرد و خرید مفتول با قیمت های مناسب . همین طور خرید تیراهن میتوانید به (فلزمال) اعتماد کنید .  نرخ میلگرد به خصوص میلگرد زاگرس (دفتر فروش میلگرد زاگرس) ما مناسب ترین هستیم . قسمت عمده پروفیل  معمولی میلگرد و مفتول در دستگاه نورد با نورد با غلتک هایی به قطر250الی750 میلی متر نورد می شوند. میلگرد از 9 میلی متر و چهار پهلوها از 14 میلی متر به بالا به صورت شاخه و پایین تر از این ابعاد می باشد . نیز تعداد زیادي از تسمه ها به صورت کلاف تهیه می شوند . این محصولات از نورد قلمه بدست می آیند. در جدول زیرمشخصاتی از پروفیل  و میلگرد آورده شده است.

خریدمیلگرد یا خرید میلگرد زاگرس در دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب خرید پروفیل
میلگرد زاگرس دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب
میلگرد زاگرس دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب

وزن و ابعاد میلگرد و مفتول در نورد

وزن و ابعاد قلمه هایی که در این قسمت به کار می رود تابع نوع محصولات نورد است . و در مورد میلگرد هر چه وزن وطول نهایی آن ها بیشتر باشد. دستگاه هاي نورد محصول بیشتري داشته و افت ناشی از قطع سر ته میله ها کمتر است.لذا کار داراي صرفه بیشتري خواهد بود بنابراین بهترین نحوه ي عمل نوردن کردن میلگرد از سنگین ترین قلمه ها می باشد ولی باید اضافه نمود که هر چه طول نهایی میلگرد کمتر باشد آسان تر می توان بهترین مقطع را در نورد بدست آورد. جهت خرید میلگرد  با دفتر فروش میلگرد فلزمال تماس بگیرید  09133136049 .

دفتر فروش میلگرد زاگرس خرید میلگرد زاگرس قیمت میلگرد نرخ میلگرد خرید تیراهن خرید میلگرد

طول میلگرد در نورد  :

در میلگرد که طول آن ها زیاد است . بین دو سر آن اختلاف گرما حاصل می شود.  این اختلاف باید در حدود عرف باشد .بنابراین طول نهایی میلگرد به وسیله ي گرماي نهایی مجاز نورد و اختلاف گرماي دوسر آن محدود می گردد.

هم چنین طول نهایی میلگرد تابع طرح دستگاه هاي نورد  است . یعنی تابع عواملی از قبیل طول میزهاي قرقره دار، طول بسترهاي خنک کننده. و همچنین ظرفیت کوره هاي گرم کننده، سرعت نورد فاصله بین آخرین مقام واره ها و قیچی ها می باشد. قلمه ها، در دستگاه هاي نورد مداوم نورد شده .خرید میلگرد زاگرس در دفتر فروش میلگرد زاگرس (بهترین قیمت میلگرد نرخ میلگرد از فلزمال ). به علت زیادي سرعت نورد و گرماي نهایی میلگرد می توان طول بیشتري از آن را نورد نمود. جهت تاریخچه میلگرد (rebar) می توانید از ویکی پدیا راهنمایی بگیرید .

گرم کردن قلمه ها در میلگرد و مفتول :

جهت تاریخچه ای در مورد مفتول میتوانید از  ویکی پدیا استفاده کنید . قلمه ها را قبل از نورد در کوره ها گرم می کنند.  براي این منظور کوره هاي رکوپراتور مداوم با طرح هاي مختلف بکار برده می شود. سوخت این کوره ها مخلوطی از گاز کوره هاي بلند و کوره هاي کک سازي است.

قلمه های 100*100 میلی متر و بیشتر و به طول 6 متر در این کوره ها حرارت داده می شوند. این قلمه ها از یک پهلوي کوره  بار شده و  از  پهلوي دیگر خارج می گردند.  در این کوره ها، قلمه هاي سبک تر  از این قلمه ها  به ندرت  بکار برده می شود.

کوره های قلمه ها جهت خرید میلگرد از اهن الات  از مشاوره انلاین استفاده کنید :

اخیراً کوره هایی که داراي سوخت پاش هایی از نوع تزریقی، بدون شعله و با فشار زیاد است بکار برده شده است. در این کوره ها هوا را بیشتر گرم کرده و در نتیجه، با بهترکردن وضع احتراق بطور خودکار نسبت هوا و گاز را به وسیله خود سوخت پاش ها تنظیم می نمایند . در رکو پراتورهاي سرامیکی این کوره ها، هوا 500 الی 600 سانتی گراد و در رکوپراتورهاي ساخته شده از لوله هاي فلزي، گاز 300 الی 350 درجه سانتی گراد گرم می شود.

پروفیل میلگرد زاگرس دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب

در این کوره ها قلمه های کوچکتر از 100*100 میلی متر و طول تا 10 الی 12 متری از یک پهلوی کوره بار شده و از پهلوي دیگر خارج می گردد.  قلمه ها از انبار تا کوره توسط میزهاي قرقره دار منتقل می گردد.  نقص عمده این کوره ها این است که معمولاً فقط می توان یک دستگاه کوره در کارگاه نورد نصب نمود.  در این کوره ها، قلمه ها، بسته به نوع فو لاد از 1100 الی 1220 درجه سانتی گراد گرم می شوند.

دستگاه های نورد در پروفیل جهت خرید پروفیل از اهن الات استعلام قیمت کنید :

براي نورد پروفیل  ساختمانی معمولاً دستگاه هاي نورد 150 الی 750 میلی متري به کار می برند .انواع دستگاه ها و مشخصات محصولات آن ها در جدول بالا آورده شده است ولی، محصولات این دستگاه ها محدود به ابعاد ذکر شده در جدول بالا نبوده و برحسب ضرورت قابل تغییر است.برای  خرید تیراهن ، میتوانید از لینک های  استفاده شده در سایت فلز مال استفاده کنید .

شرح دستگاه نورد در پروفیل جهت خرید پروفیل از   (فلز مال) استعلام قیمت کنید :

دستگاه هاي نورد از نوع یک رشته اي در کارگاه هاي قدیمی، با حجم کم بکار برده می شود .ولی این دستگاه ها، اخیراً با موتورهایی که سرعت آن ها قابل تغییر و تنظیم است و نیز میزهاي قرقره دار،مانیپولاتور ( دست ماشینی) ، دستگاه هاي برگردان، میزهاي انحرافی، اره هاي کشویی و بسترهاي خنک کننده ماشینی مجهز شده اند.قطر غلتک هاي آن ها 650 الی 750 ملی متر بوده .

بدنه و قفسه دستگاه در نورد پروفیل :

می توان قفسه هاي آن ها را با قفسه هاي یونورسال تعویض و جانشین نمود. این دستگاه ها قادر به نورد کلیه پروفیل  معمولی از جمله ریل و تیراهن می باشند. بدنه قفسه هاي این دستگاه ها داراي سرپوش بوده و جهت تعویض غلتک ها می توان بدنه را برداشته وعمل تعویض را انجام داد.  خرید میلگرد و خرید مفتول ، خرید نبشی ، خرید تیراهن در بنگاه اهن الات   (فلزمال)با مناسب ترین قیمت کافی است تماس بگیرین .

ساختمان نورد پروفیل 530 جهت خرید از اهن الات کیانی (فلزمال) با مناسب ترین قیمت استعلام بگیرید :

شکل زیر نورد پروفیل 530 می باشد . که شامل بدنه نورد پروفیل،گوه غلتک تحتانی نورد پروفیل، گوه غلتک میانی  نورد پروفیل،گوه غلتک فوقانی نورد پروفیل،سرپوش بدنه نورد پروفیل،گوه نورد پروفیل جهت قفل کردن غلتک میانی،دستگاه تنظیم پیچ غلتک ها ،وزنه تعادل غلتک فوقانی می باشد .

خرید میلگرد زاگرس در دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب خرید پروفیل

دستگاه نورد مداوم جهت خرید تیراهن ، خرید میلگرد با اهن الات کیانی  تماس بگیرید :

دستگاه هاي نورد مداوم به میزان وسیعی جهت نورد پروفیل  بکار می رود.دستگاه هاي خودکار و محصول آن ها  زیاد است. سرعت نورد این دستگاه ها 20 متر در ثانیه و حتی بیشتر است.

میلگرد زاگرس دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب قیمت پروفیل و خرید پروفیل
مشخصات دستگاه نورد مداوم :

اکثر  دستگاه هاي  نورد مداوم که در سال هاي  اخیر ساخته شده اند داراي غلتک هایی  به قطر   250 الی 350 میلیمتر  می باشند. مشخصات عمده این دستگاه ها اینست که داراي موتورهاي مجزا بوده . سرعت این موتورها قابل تنظیم است . این ترتیب براي هر دستگاه می توان سرعت لازم را تنظیم نمود . ارزان ترین میلگرد زاگرس در ایران در دفتر فروش میلگرد زاگرس فلزمال با شماره 09133136049 تماس بگیرید .

دیگر این که در این دستگاه ها غلتک هاي قائم نیز به کار برده شده است . در نتیجه دستگاه هاي برگرداننده حذف شده است در شکل ترتیب دستگاه هاي مختلف نورد مداوم 300 میلی متري که براي نورد پروفیل هاي معمولی بکار می رود نشان داده شده است.

خرید پروفیل و قیمت پروفیل ،و خرید میلگرد و خرید میلگرد زاگرس و دفترفروش میلگرد زاگرس
خرید پروفیل ،قیمت پروفیل ، خرید میلگرد ، خرید میلگرد زاگرس ، دفترفروش میلگرد زاگرس
دفتر فروش میلگرد زاگرس خرید میلگرد زاگرس قیمت میلگرد نرخ میلگرد خرید تیراهن خرید میلگرد

بخش های نورد پروفیل

بخش پیش نورد پروفیل :

این بخش از هفت قفسه تشکیل شده .که از این هفت قفسه، پنج قفسه داراي غلتک هاي افقی و دو قفسه دیگر داراي غلتک هاي قائم است.کلیه قفسه ها داراي موتور جداگانه قابل تنظیم می باشند. قیچی هاي پروانه اي بین دو بخش پیش نورد و پس نورد نصب شده اند . این قیچی ها علاوه بر بریدن سرهاي زیادي قطعات، در مواقع اضطراري، قطعه مورد نورد را نیز قطع می نمایند. جهت خرید میلگرد  با دفتر فروش فلزمال  تماس بگیرید .

بخش پس نورد پروفیل :

این بخش از هشت قفسه تشکیل شده اند که پنج قفسه آن ها افقی و سه قفسه آن ها به صورت غلتک هاي قائم نصب شده است.در شکل زیر قسمتی از دستگاه هاي نورد مداوم بخش پس نورد نشان داده شده است که محصول این دستگاه ها تسمه است. جهت خرید تسمه ، خرید نبشی ، خرید تیراهن ، خرید انواع اهن الات از اهن الات  استعلام قیمت  نمایید . می توانید از ویکی پدیا مطالب کامل تری در مورد پروفیل (profiles) بخوانید .

خرید میلگرد زاگرس در دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب خرید پروفیل

مراحل نورد نبشی و ناودانی :

مراحل و طرق مختلف نورد ازقلمه تا محصول جهت نبشی و ناودانی  در شکل زیر نشان داده شده است. قلمه هاداراي مقاطع 75*75 تا 100*100 میلی متر و طول 9 متر با وزن 400 الی 1000 کیلوگرم می باشند.

میلگرد زاگرس دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب خرید پروفیل
میلگرد زاگرس دفتر فروش میلگرد زاگرس نرخ میلگرد (قیمت میلگرد ) مناسب خرید پروفیل

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست