قیمت میلگرد میانه
شرکت فولاد آذربایجان با هدف تولید سالیانه 550 هزار تن محصولات کیفی فولادی
فلزمال تامین کننده محصولات فولادی
قیمت روز میلگرد میانه
قبلی
بعدی

قیمت میلگرد میانه

معرفی مجتمع فولاد اذربایجان

بهترین قیمت میلگرد میانه در دفتر فروش فلزمال . در راستای سیاست های اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک، شرکت فولاد آذربایجان با هدف اشتغال زایی 500 نفر بصورت مستقیم و 5000 نفر بصورت غیر مستقیم در نیمه شعبان سال 1379 به دست ریاست محترم جمهوری به بهره برداری رسید.

شرکت فولاد آذربایجان با هدف تولید سالیانه 550 هزار تن محصولات کیفی فولادی در شمال غرب کشور و در فاصله 3 کیلومتری از جنوب شرقی شهرستان میانه در مجاورت ایستگاه راه آهن در زمینی به مساحت 46 هکتار واقع گردیده و بمنظور دسترسی به جاده بین المللی جاده اختصاصی به طول 6 کیلومتر احداث شده است.

جهت مشاوره در خرید میلگرد میانه با واتس اپ فلزمال در تماس باشید .

مناسبترین قیمت بروز میلگرد میانه اذربایجان

قیمت میلگرد

معرفی فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در odnoklassniki
OK
اشتراک گذاری در vk
VK
اشتراک گذاری در reddit
Reddit
اشتراک گذاری در mix
Mix
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در stumbleupon
StumbleUpon

علامت حک میلگرد میانه

تشریح علامت اختصاری حک شده روی میلگرد میانه با استفاده از جداول استاندارد ملی 3132 .

 دو FF داخل هم علامت اختصاری منحصر بفرد متعلق به خود شرکت فولاد میانه ( آذربایجان)

C : میل گرد آجدار جناغی آج 400 (A3)

T : تولید شده به روش خنک کاری و برگشت تحت کنترل (ترمکس)

20 : سایز میله گرد

میلگرد میانه
میلگرد میانه

ثبت سفارش میلگرد میانه اذربایجان

.

استعلام قیمت بروز میلگرد میانه

جدول قیمت میلگرد میانه اذربایجان

لزوم توجه به آرم حک شده

میلگرد میانه

با توجه به رونق روز افزون صنعت فولاد کشور و افزایش تعداد کارخانه های تولیدکننده میلگرد شناسایی اصالت محصولات تولیدی کارخانجات برای خریداران به معضل بزرگی تبدیل شده است. یکی از دغدغه های خریداران تشخیص میلگرد تقلبی از محصول اصل می باشد. یکی از مهم ترین عواملی که خریداران محترم بایستی در هنگام خرید این محصول به آن توجه داشته باشند علامت اختصاری حک شده بر روی میلگرد مربوط به شرکت تولیدی مورد نظر می باشد. علامت اختصاری حک شده بر روی محصول تولیدی تا حد زیادی سبب کاهش سردرگمی خریداران برای استفاده از محصول و تشخیص اصالت آن می گردد.

وزن میلگرد میانه

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار میانه امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه ، قیمت میلگرد میانه  امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد میانه و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید از میلگرد میانه

خرید میلگرد میانه

جهت خرید میلگرد میانه می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد میانه به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد میانه : شهرام کیانی 09133136049

میلگرد آجدار میانه A3

خرید بی واسطه انواع میلگرد با مناسب ترین قیمت را در فروشگاه اهن فلزمال تجربه کنید. مشاهده و تحلیل قیمت میلگرد میانه به صورت روزانه و آنلاین در سایت Felezmall به شما در سفارش و خرید محصولات مجتمع فولاد میلگرد میانه  بروز کمک می کند.

میلگرد آجدار میانه یا آرماتور میانه چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، میله ای فولادی است که به بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن کمک می کند. برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را آجدار می کنند. عدم وجود مشخصات معین برای طرح آج روی میلگرد، مانع استاندارد بودن آن نشده و فضای برآمدگی ها و ارتفاع آج ها می بایست بر اساس استانداردهای مربوط طراحی شود.

 

میلگرد میانه
شکل میلگرد میانه A1 ,A2,A3

چسبندگی و تثبیت میلگرد 

 

برای ایجاد امکان چسبندگی بتن و فولاد، آج های روی بدنه میلگرد را غالبا با سطح اصطکاک کافی ایجاد می کنند اما کماکان احتمال خارج شدن از جای خود بر اثر اعمال نیرویی قوی و معمولا در مواقعی که ساختمان را تخریب می کنند، وجود دارد. 

به منظور تثبیت میلگرد در بتن و جلوگیری از جابجا شدن آن، با جاسازی میلگرد در عمق زیاد در ساختار بتن و یا با خم کردن انتهای میلگرد شبیه به قلاب که باعث قفل شدن آن در بتن می شود، مانع جابجایی آن می شوند.

میلگرد زاگرس
میلگرد زاگرس
قیمت میلگرد اصفهان
قیمت میلگرد اصفهان
میلگرد ابرکوه
میلگرد ابرکوه

مقاومت کششی میلگرد میانه

میلگرد A1 

میلگرد A1 با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و  تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد به عنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتاً بصورت صاف و بدون آج است. این میلگرد برای آهنگری، تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است. ‌بطور کلی به عنوان یک میلگرد داکتیل شناخته می‌شود.

میلگرد A2 

این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد به عنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که به صورت آجدار و عمدتاً آج فنری شکل است. میلگرد A2 برای عملیات ساختمانی و خصوصاً خاموت زنی مناسب بوده و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن در صورت اجبار میسر بوده ‌که البته توصیه می‌شود در صورت امکان از جوشکاری آن پرهیز شود

میلگرد A3 

میلگرد A3 با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد به عنوان‌ میلگرد خشک (ترد)، مناسب عملیات‌ ساختمانی بوده که بصورت آجدار و عمدتا آج جناقی است. اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نبوده و همچنین به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نیست. جهت خرید میلگرد A3 میانه با فلزمال در تماس باشید .

انواع میلگرد از لحاظ شکل ظاهری

  • میله گرد ساده (میلگرد س ۲۴۰ )
  • میله گرد آجدار مارپیچ  (میلگرد آج ۳۴۰ و میلگرد A2‌ )
  • میله گرد آجدار جناقی ( میلگردآج ۴۰۰ و میلگرد A3‌ )
  • میله گرد آجدار مرکب ( میلگرد آج ۵۰۰  )
شکل ظاهری میلگرد میانه
شکل ظاهری میلگرد میانه
لوگوی میلگرد میانه
لوگوی میلگرد میانه

نحوه تشخیص میلگرد A3 و A2

میلگرد A3 تردتر ( شکننده ) است. اما میلگرد A2 انعطاف پذیرتر است. یعنی خم شدنش با نرمی همراه است. چنانچه آج میلگرد به شکل فنری باشد میلگرد از نوع A2 می‌باشد.

در میلگرد های A3 آج ها به صورت ضربدری هستند اما در A2 به صورت منفرد هستند. در میلگرد هایA2 آج ها بصورت موازی هستند ولی در میلگرد های A3 آج ها بصورت هفت و هشت هستند.

استاندارد

در واقع مطابق استاندارد آج این نوع میلگردها با هم متفاوت است ولی بدلیل سوء استفاده برخی تولید کنندگان از همین مطالب، میلگردهایی در بازار عرضه می شود که مثلا از آج استاندارد A3 استفاده شده . ولی مقاومت فیزیکی و شیمیایی آن با میلگرد A2 سازگار باشد.لذا بهتر است از بنگاه های معتبر مانند  فلزمال که سابقه حدود 100 سال فروش در زمینه اهن الات دارند . میلگرد میانه را خریداری کنید .

در هرصورت مطابق آئین نامه باید با انجام آزمایشات نوع میلگرد را مشخص کرد.

نشانه گذاری و بسته بندی میلگردها

مبحث نهم نظام مهندسی

هر یک از بسته های میلگرد باید دارای حداقل دو پلاک  فلزی باشد که بر روی هر یک از پلاک های مزبور مشخصات (الف) تا (ح) زیر به صورتی خوانا و یا به صورتی خوانا و یا به صورتی که نتوان مخدوش شود نوشته شود .

  • الف) شماره بسته
  • ب) نوع میلگرد
  • پ) نمره میلگرد
  • ت) وزن بسته
  • ث) شماره ذوب یا بهر
  • ج) نشانه تاییدیه کنترل کیفیت از سوی کارخانه سازنده
  • چ) نام یا نشانه تجاری کارخانه سازنده
  • ح) علامت استاندارد ملی ایران

وزن هر شاخه میلگرد

میلگرد میانه

  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۸ به میزان ۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۰ به میزان ۷٫۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۲ به میزان ۱۱ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۴ به میزان ۱۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۶ به میزان ۲۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۸ به میزان ۲۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۰ به میزان ۳۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۲ به میزان ۳۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۵ به میزان ۴۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۸ به میزان ۵۸ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۰ به میزان ۶۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۲ به میزان ۷۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۴ به میزان ۸۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۶ به میزان ۹۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۸ به میزان ۱۰۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۴۰ به میزان ۱۱۸ کیلوگرم وزن دارد
میلگرد میانه
میلگرد میانه

آگاهی از قطر اسمی میلگرد

میلگرد میانه

  • الف:  آرماتور به صورت کلاف، شاخه و شبکه‌های جوش شده یا بافته شده در کارخانه برای مصرف عرضه می‌شود و تفکیک آرماتورها بر اساس قطر اسمی آنهاست.
  • ب:   قطر اسمی میلگرد ساده قطری است که در برگ شناسایی ذکر می‌شود و معادل قطر دایره هم‌مساحت با مقطع عرضی نظری میلگرد و بر حسب میلیمتر است.
  • پ:   قطر اسمی، سطح رویه اسمی، و سطح مقطع اسمی میلگردهای آجدار به ترتیب برابر است با قطر، سطح رویه و سطح مقطع میلگردهای ساده صاف هم‌وزن آنها.
  • ت:   در محاسبات وزن، سطح رویه و سطح مقطع میلگرد، قطر اسمی آن و جرم واحد حجم معادل ۷۸۵۰ کیلوگرم در متر مکعب ملاک قرار می‌گیرد.
  • ث:   قطرهای اسمی میلگردها از ۵ تا ۵۰ میلیمتر با گامهای مختلف و قطرهای اسمی سیمهای شبکه‌های جوش شده از ۴ تا ۱۲ میلیمتر با گام ۵/۰ میلیمتر می‌باشند.
  • ج:    معمولاً قطرهای اسمی مورد مصرف در بتن‌آرمه و بر حسب میلیمتر به شرح زیر می‌باشند:
    ۵۰ و ۴۰ و ۳۲ و ۲۵ و ۲۰ و ۱۶ و ۱۲ و ۱۰ و ۸ و ۶ و ۵
سایز میلگرد میانه
سایز میلگرد میانه

مشخصات فنی میلگرد میانه اذربایجان

مشخصات میلگرد میانه
مشخصات میلگرد میانه
فهرست