قیمت میلگرد درپاد تبریز

قیمت میلگرد درپاد تبریز   در دفتر فروش میلگرد فلزمال . جهت مشاوره در امر خرید میتوانید  از یکی از راه های ارتباطی  چون واتس اپ یا تکمیل فرم سفارش در پایین اقدام نمایید .

تاریخچه میلگرد درپاد تبریز

كارخانجات گروه صنعتي درپاد تحت پوشش شركت سرمايه گذاري گسترش فولاد تبريز درسال 1380 در زميني به مساحت 40 هكتار با هدف توليد ورق گالوانيزه، انواع لوله هاي گالوانيزه، مبلي، صنعتي، آبرساني، انواع قوطي هاي مربع ومستطيل(صنعتي وساختماني)،انواع پروفيل هاي باز و بسته، گاردريل و مقاطع خاص از جمله بيضي با ظرفيت 710 هزار تن در سال تاسيس شد .

در راستاي اجراي طرح هاي توسعه اي، توليد انواع ميلگرد آجدار را با بهره گيري از كارشناسان مجرب اين صنعت و انتقال تكنولوژي مدرن و نوين با ظرفيت 500 هزار تن در سال را به محصولات توليد شده خود افزود كه ظرفيت و توان كل خطوط توليدي به بيش از يك ميليون و دويست تن در سال رسيد.

 

مناسبترین قیمت بروز میلگرد درپاد تبریز

میلگرد درپاد تبریز
میلگرد درپاد تبریز
میلگرد درپاد تبریز
میلگرد درپاد تبریز

قیمت میلگرد درپاد

معرفی فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در reddit
Reddit
اشتراک گذاری در google
Google+
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در tumblr
Tumblr
اشتراک گذاری در mix
Mix
اشتراک گذاری در odnoklassniki
OK

ثبت سفارش میلگرد درپاد تبریز

.

استعلام قیمت بروز میلگرد درپاد تبریز

درباره شرکت مادر سرمایه گذاری

میلگرد درپاد تبریز

شركت توسعه سرمايه گذاري دريك با هدف مشاركت در اعتلاي صنعت كشور، ايجاد اشتغال و كارآفريني و نيز تربيت نيروهاي انساني مولد و ماهر، در سال 1380 با سرمايه گذاري صددرصد خصوصي و ايجاد چندين مجتمع و كارخانه بزرگ صنعتي پايه گذاري و فعاليت خود را آغاز نمود. اين شركت مادر، در مدت كوتاهي توانسته ضمن ايجاد زير ساختهاي مناسب، با برنامه ريزي هاي مدون، بهره گيري از دانش روز و جذب نيروهاي متعهد و متخصص، سرمايه گذاري هاي كلاني در منطقه انجام داده، تا با هدف تلاش در ارتقاي صنعت، عمران و آباداني كشور و نيز حضور فعال در بازارهاي منطقه و جهان، سهم كوچكي از دِين خود را به ايران اسلامي ادا نمايد.

هلدينگ دَريک

به طوري که در حال حاضر هلدينگ دَريک بزرگترين شرکت سرمايه گذاري در شمال غرب کشور مي باشد. روند توسعه در اين گروه بسيـار سـريع بوده و با استفـاده از فرصت هاي بوجـود آمده و برنامه ريزي هاي منظم و آگاهانه، توانسته است با ظرفيت سازي مناسب و ايجاد شركتهاي صنعتي، خدماتي و ساختماني در زير مجموعه سه هلدينگ تخصصي ذيل، نام خود را در جاي جايِ ميهن پهناورمان و بازارهاي بين المللي به عنوان يك پديده مطرح سازد .

گروه صنعتی میلگرد درپاد تبریز
گروه صنعتی میلگرد درپاد تبریز
شماره تماس فروش میلگرد
شماره تماس فروش میلگرد
  • سرمايه گذاري گسترش فولاد تبريز
  • سرمايه گذاري فولاد گستر كوثر
  • سرمايه گذاري هواپیمایی آتا

 

همچنين ايــن شــرکـت با تــکيـه بـــر توانمندي هاي کارکنان متخصص خود، توانسته است هـــزاران فـــرصت شــغـلي مستقيــم و غيرمستقيـم ايجـاد نمايد كه در اشتغال زايي منطقه تاثير بسزايي داشته است.

سرمايه گذاري گسترش فولاد تبريز

سرمايه گذاري گسترش فولاد تبريز به عنوان بزرگترين هلدينگ تخصصي گروه، متشكل از چندين مجتمع و كارخانه بزرگ و پروژه هاي در دست احداث، در حال فعاليت مي باشد که از بدو تاسيس، نوع مديريت در اين شرکت سبب شده تا توسعه گروه، تحت سيستم ها و برنامه ريزي هاي استراتژيك بصورت علمي و چند بعدي جريان داشته باشد.

توليدات كارخانجات صنعتي اين هلدينگ

تنوع فعاليت و گستردگي سازماني اين شركت بسيار بالا بوده و توليدات كارخانجات صنعتي اين هلدينگ شامل: انواع شمش فولادي (Billet & Bloom)، انواع ميلگرد (ساده، آجدار و کلاف)، انواع مقاطع فولادي (تيرآهن، ناوداني و نبشي)، انواع فرآورده هاي معدني (سنگ آهن هماتيت و مگنتيت، کنسانتره تيتان، سنگ آهک با خلوص بالاي 97درصد، سنگ سليس با خلوص بالاي 97 درصد، زغال سنگ، کانسنگ مس و طلا)، سازه هاي فلزي، جرثقيل سقفي، انواع لوله هاي فولادي و گالوانيزه ( گاز، صنعتي و آبرساني )، انواع قوطيهاي مربع و مستطيل ( صنعتي و ساختماني ) و انواع ورق گالوانيزه مي باشند.

سياست گذاري اين گروه


در سالهاي اخير رويکرد و سياست گذاري اين گروه بر مبناي ساخت و واگذاري کارخانجات توليدي به صورت نقد و يا فاينانس مي باشد.

اين روند باعث گرديده سرعت تـوسعه صنعتـي و همراه با آن ميـزان اشتغالزائي در منطقه افزايش چشمگيـري داشته و فضا براي توليدکنندگـان به صورت تخصصي و براي عمـوم مـردم به صورت مشـارکـت و سرمـايه گذاري باز گردد.

مالک و بنیان گذار

میلگرد درپاد تبریز

محمد رضا زنوزي مطلق كارآفرين، بازرگان و سرمايه گذار با بيش از 25 سال تجربه كار و سابقه مديريت در صنايع پايه كشور، در حال حاضر بنيان گذار، مالك ورئيس هيأت مديره گروه توسعه سرمايه گذاري دَريك مي باشد. این گروه، بزرگترين و موفق ترين شرکت مادر تخصصي در شمال غرب كشور محسوب می‌شود و از بيش از 25 شركت و کارخانه بزرگ تولیدي تشکیل شده است. وي همچنين مالك باشگاه گسترش فولاد تبريز مي باشد.

محمد رضا زنوزي مطلق

محمد رضا زنوزي مطلق در سال هاي گذشته سرمایه خود را منحصر به یک صنعت خاص نكرده و در حوزه هاي مختلف صنعتی از جمله صنايع فولادي و محصولات وابسته آن، خودرو سازي، شركت هواپيمائي، ساختمان سازي و نيز شركت هاي خدماتي و معدني سرمایه‌گذاری و فعاليت نموده است. در اين سالها، شیوه‌های مدیریت و سرمایه‌گذاری ‌او، یکی از موفق‌ترین روش‌های گسترش و توسعه تولید در كشور بوده است. وي با استفاده از روشهای نوین مديريتي و جذب مديران و متخصصين توانمند و مجرب، و استفاده از ظرفیت های آنها، توانسته است گروه دَريك را به سمت توسعه سريع و پايدار هدايت نموده و نقش بسزائي را در پيشرفت و توسعه صنعت كشور ايفا نمايد.

محصولات توليدي کارخانجات گروه صنعتي درپاد تبريز

میلگرد درپاد تبریز

  • ورق گالوانيزه به ضخامت 0/5 الي 5 ميليمتر تا عرض 1250 ميليمتر طي فرآيند گالوانيزه گرم پيوسته با ظرفيت توليد 60 هزار تن در سال.
  • لوله و پروفيل مربع و مستطيل مبلي از سايز 10 الي 60 ميليمتر در پنج خط توليد با ظرفيت 50 هزار تن در سال.
  • لوله هاي صنعتي درزجوش از سايز 1/4 الي 4 اينچ در شش خط توليد با ظرفيت 300 هزار تن در سال.
  • لوله هاي گالوانيزه از سايز 1/2 الي 4 اينچ با ظرفيت توليد 100 هزار تن در سال.
  • لوله هاي آب و گاز از سايز 1/2 الي 4 اينچ با ظرفيت توليد 100 هزار تن در سال
  • انواع ميلگرد ساده و آجدار از سايز 8 الي 32 ميلي متر با ظرفيت توليد 500 هزار تن در سال
  • لوله هاي درز مخفي با تكنولوژي روز اروپا (SRW) از کشور اسپانيا از سايز 1/2 الي 2 اينچ با ظرفيت توليد 100 هزار تن در سال اين خط توليد با وجود مکانيزم دستگاه کشش گرم و از بين بردن درز جوش از روي لوله و انجام تستهاي هيدروليک تا فشار 200 بار و بسته بندي تمام اتوماتيک يکي از خطوط منحصر به فرد در کشور مي باشد.

مدیریت کیفیت

میلگرد درپاد تبریز

مديريت كيفيت شركت درپاد مشتمل بر بخش هاي كنترل كيفيت و آزمايشگاه تضمين كيفيت، با هدف ايجاد رضايتمندي در مشتريان و در چارچوب خط مشي سازمان ، سعي بر بهبود مستمر كيفيت دارد. استقرار سيستم مديريت كيفيت باعث شده كليه محصولات توليدي شركت شامل لوله و پروفيل فولادي، لوله و ورق گالوانيزه و ميلگرد آجدار از بالاترين سطح كيفيت برخوردار باشند. واحد كنترل و تضمين كيفيت شركت درپاد با بهره گيري از پرسنل تحصيل كرده و فراهم آوري تجهيزات مورد نياز و به كمك دستورالعملهاي تدوين شده ، كليه مواد اوليه و محصولات توليدي را تحت بازرسي هاي منظم و مداوم قرار داده تا محصول نهايي از لحاظ كيفيت در سطح بالايي قرار داشته باشد.

كنترل مواد اوليه

شامل كنترل ظاهر ، ابعاد و آناليز كويل ها و شمش هاي فولادي مي باشد
ب‌- بازرسي حين توليد:

  • كنترل چشمي Visual Inspection
  • كنترل ابعادي Dimentional Control
  • تست هيدرواستاتيك Hydrostatic
  • تست سنبه(مخروط) Drift Expanding Test
  • تست تخت كردن Flattening Test
  • تست خمش Bending Test
  • بازرسي اولتراسونيك پوشش گالوانيزه
  • كنترل وزني

 آزمونهاي آزمايشگاهي شامل کنترل دوره ای مواد مصرفی خطوط تولید

علامت حک میلگرد درپاد تبریز

میلگرد درپاد تبریز
علامت حک میلگرد درپاد تبریز
علامت حک میلگرد درپاد تبریز
علامت حک میلگرد درپاد تبریز
فولاد درپاد تبریز
فولاد درپاد تبریز

جدول قیمت میلگرد درپاد تبریز

وزن میلگرد درپاد تبریز

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار درپاد تبریز امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد درپاد تبریز  امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد درپاد تبریز و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید از میلگرد درپاد تبریز

خرید میلگرد درپاد تبریز

جهت خرید میلگرد درپاد تبریز می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد درپاد تبریز به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد درپاد تبریز: شهرام کیانی 09133136049

دانشنامه محصولات فولادی

لوله مانیسمان چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و مشخصات لوله بدون درز

لوله مانیسمان چیست؟

نتایج مشاهده همه نتایج لوله مانیسمان چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و مشخصات لوله بدون درز لوله مانیسمان چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و مشخصات لوله بدون

بیشتر بدانید ...
لوله گازرسانی چیست؟ انواع، نحوه تولید و جدول وزنی لوله گازی

لوله گازرسانی چیست

نتایج مشاهده همه نتایج لوله گازرسانی چیست؟ انواع، نحوه تولید و جدول وزنی لوله گازی لوله گازرسانی چیست؟ انواع، نحوه تولید و جدول وزنی لوله

بیشتر بدانید ...
مش فولادی چیست | انواع و کاربرد مش جوشی

مش فولادی چیست

نتایج مشاهده همه نتایج مش فولادی چیست انواع و کاربرد مش جوشی مش فولادی چیست | انواع و کاربرد مش جوشی Share on facebook Share

بیشتر بدانید ...
فهرست