قیمت میلگرد ظفر بناب

مناسبترین قیمت میلگرد ظفر بناب ، میلگرد اجدار ظفر بناب در سایزهای 8 تا 40 و در گرید های مختلف موجود است .جهت مشاوره در امر خرید میتوانید با شماره 09133136049 یا واتس اپ فلزمال یا تکمیل ثبت سفارش میلگرد در منوی سایت با ما در ارتباط باشید .

مناسبترین قیمت بروز میلگرد ظفربناب

قیمت میلگرد ظفربناب در فلزمال را بررسی ارزیابی تحقیق کنید .

قیمت میلگرد ظفر بناب
میلگرد ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب

میلگرد ظفر بناب در سال ۱۳۸۶ در بناب، در شهرک صنعتی، جنب منبع آب مورد بهره برداری قرار گرفت. هدف از تاسیس این مجتمع گسترش تولید میلگرد در منطقه بوده است. کارخانه میلگرد ظفر بناب  با به کار گیری نیرو کار در سه شیفت توانسته است تولید خود را به دویست هزار تن در سال برساند.

ظفر نوین گستر بناب

پس از ۴ سال فعالیت در زمینه تولید میلگرد ظفر بناب فاز دوم خود را با نام ظفر نوین گستر بناب احداث نمود. در هنگام احداث ظرفیت تولید این فاز سیصد هزار تن در سال برآورد شد. این مجتمع عظیم فولادی سهم عمده ای از تولید محصولات فولادی در بخش شمال غربی کشور را از آن خود کرده است.

فاز سوم میلگرد ظفر بناب

در سال ۱۳۹۵، فاز سوم این مجتمع ، به منظور تولید انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن احداث گردید و یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفت. ظرفیت تولید این فاز به دویست هزار تن در سال می رسد.

اهداف تکمیلی و توسعه

از جمله اهداف تکمیلی و توسعه طلبانه این مجتمع می توان به احداث ذوب آهن و تولید ورق های فولادی و اقدام در جهت حمل ترکیبی ریلی جاده ای محصولات فولادی در سطح کشور نام برد.

این مجتمع توانسته برای ۶۰۰ نفر به طور مستقیم و به طور غیر مستقیم برای ۳۰۰۰ نفر ایجاد شغل کند. به دلیل استفاده از تصفیه آب و سوخت گاز و در نتیجه حفاظت از محیط زیست، از این مجتمع فولاد تقدیر شده است.

عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه

در سال ۱۳۹۵ فاز ۳ این مجتمع در زمینه تیرآهن، نبشی، ناودانی احداث و در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید، از این مجتمع در روز صنعت و معدن، به عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه استان آذربایجان شرقی یاد شد.این شرکت با استقبال خرید ۸۰ درصد از محصول تیرآهن در بخش صادرات به سایرکشورها مواجه شده است.

جهت استعلام قیمت میلگرد ظفر بناب با واتس اپ فلزمال در تماس باشید .

جدول قیمت میلگرد ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب
مجتمع فولاد ظفر بناب

قیمت میلگرد ظفر بناب

معرفی فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

فلزمال را درشبکه های اجتماعی دنبال لایک حمایت فالو کنید .

افتخارات کارخانه میلگرد ظفر بناب

کارخانه میلگرد ظفر بناب توانست در سال ۱۳۹۵ تندیس طلایی چهارمین دوره طرح معرفی برترین شرکت های منطقه شمال غرب را کسب کند. همچنین در سال ۱۳۹۳ تندیس و عنوان واحد نمونه استانی را از پانزدهمین جشنواره استانی اخذ نمود. بعلاوه در گرامیداشت روز صنعت و معدن، تندیس طلایی به این مجتمع اهدا گردید.

همچنین این مجتمع توانسته گواهینامه های ISO۱۴۰۰۱ و ISO – OHAS-۱۸۰۰۱ را در زمینه حفاظت از محیط زیست کسب کند. از سویی دیگر در راستای جلب رضایتمندی مشتریان و تولید محصولات با کیفیت و مرغوب، گواهینامه ISO۹۰۰۰۱ را اخذ کند.

دلایل بکارگیری BPMS در کارخانه میلگرد ظفر بناب؟

تعداد محصولات فروخته شده کارخانه میلگرد ظفر بناب در سه شیفت روز کاری از ۱۲۰ کامیون تجاوز می کند. به دلیل تراکنش های مالی روزانه بالا، یکی از چالش های این شرکت مکانیزه کردن سیستم فروش است.

در ابتدا مدیران میلگرد ظفر بناب هیچ شناختی نسبت به سیستم BPMS نداشتند و نیاز اصلی آنها بکارگیری نرم افزارهای یکپارچه جهت مدیریت فرآیند های روزانه در حوزه تولید و لجستیک اعلام شده بود.

دلیل اصلی این تصمیم نیز از سوی مدیران ارشد این مجموعه بدین‌صورت اعلام‌شده بود که هم سازمان به‌ یکباره درگیر تغییرات بزرگ نشود و هم اینکه با پیاده‌سازی یک BPMS واقعی در مجموعه، بستر مناسبی جهت اجرای یک پروژه ERP موفق را در آینده فراهم نمایند.

پس از بررسی ها و مذاکرات با شرکت ها ارائه دهنده این خدمات، سرانجام شرکت فراگستر به علت تجربه‌ بالا و موفق در حوزه اجرایBPMS در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در کشور، به‌عنوان شرکت برگزیده انتخاب شد.

دستاوردهای اجرایBPMS فراگستر در کارخانه میلگرد ظفر بناب:

از دلایل مهم و اصلی به‌کارگیری BPMS در مجتمع فولاد ظفر بناب، بهبود فرایند فروش محصولات است. به این صورت که مشتریان در تمامی نقاط کشور می توانند به صورت الکترونیکی محصولات خود را سفارش دهند.

روش کار بدین شرح است :

مطابق درخواست مشتریان، پیش فاکتور در سیستم صادر می‌گردد. سپس مدیر فروش بر اساس موجودی انبار و پیش فاکتور ها، سفارشاتی که امکان مهیا شدن آنها وجود داشته باشد را تایید و نهایی می کند.

در این مرحله پیش فاکتور به فاکتور تبدیل می گردد، یک نسخه از فاکتور به‌صورت آنلاین به واحد حراست جهت بازرسی و یک نسخه برای واحد ترابری برای صدور حواله باربری ارسال می‌شود.

این فرایند قبلا به سبک سنتی و دستی صورت می گرفت، که در حال حاضر در فرآیندهای تعریف‌شده در نرم‌افزار BPMS فراگستر جاری است.

در هنگام بارگیری، هر تریلی بر روی چندین باسکول قرار می‌گیرد و بعد از بارگیری محصولات، یک‌بار وزن‌کشی انجام می‌شود و مجدداً برای بارگیری محصول بعدی فاکتور بر روی باسکول دیگر قرار می‌گیرد. این فرایند همچنان ادامه می‌یابد تا تمامی محصولات مندرج در یک فاکتور بارگیری شود. در این مرحله وزنی که از کلیه باسکول‌ها در فرایند، ثبت‌شده با وزن محصولات در فاکتور مقایسه می‌شود. درنهایت بعد از نهایی شدن فاکتور، موجودی انبار نیز به‌صورت آنلاین به‌روزرسانی می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است که به دلیل وابستگی موجودی انبار با تولید، فرایند تولید به‌صورت مجزا ساخته شد و در تعامل کامل با فرایندهای فروش و انبار قرار گرفت.

خطوط تولید کارخانه میلگرد ظفر بناب

مساحت کل مجتمع میلگرد ظفربناب ۳۰ هکتار است. این مجموعه در کل دارای سه خط تولید می باشد. ۱- خط تولید ظفر ۲- خط تولید نوین گستر ۳- خط تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی. که در ادامه این مطلب، مساحت سالن تولید و سالن انبار هر یک از این خطوط تولیدی را شرح می دهیم.

خط تولید ظفر

  • مساحت سالن تولید: ۸۰۰۰ متر مربع
  • مساحت سالن انبار: ۴۰۰۰ متر مربع
  • محصولات خط تولیدی ظفر: میلگرد آجدار سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴

خط تولید نوین گستر

  • سالن تولید: ۸۰۰۰ متر مربع
  • سالن انبار: ۴۰۰۰ متر مربع
  • محصولات خط تولیدی نوین گستر: میلگرد آجدار در سایزهای ۸ الی ۳۲

خط تیرآهن، نبشی و ناودانی

  • مساحت سالن تولید: ۵۰۰۰ متر مربع
  • مساحت سالن انبار: ۴۰۰۰ متر مربع
  • تیرآهن در سایزهای ۱۲ الی ۲۷
  • ناودانی در سایزهای ۸۰ – ۱۰۰-۱۲۰-۱۴۰-۱۶۰
  • نبشی ۴*۴۰*۴۰، ۵*۵۰*۵۰، ۶*۶۰*۶۰، ۷*۷۰*۷۰، ۹*۹۰*۹۰، ۱۰*۱۰۰*۱۰۰

کارخانه میلگرد ظفر بناب در شهرک صنعتی بناب واقع شده. همجواری این مجتمع فولادی با نیروگاه حرارتی سهند بناب باعث شده تا دسترسی سریع به جاده‌های مختلف و نواحی مختلف کشور، مهیا گردد.

علامت حک میلگرد ظفر بناب

نحوه تشخیص میلگرد ظفر بناب، حروف ZN است که پس از آن حروف روش تولید و نوع آج و پس از آن سایز میلگرد به‌صورت عدد آمده است.

فولاد ظفر بناب با ۶۰۰ نفر نیروی کار به‌طور مستقیم و ۵ هزار نفر به‌طور غیرمستقیم، سالانه ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات فولادی نظیر میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی ظرفیت تولید دارد که رعایت اصول استاندارد جهانی و ملی در تولید محصولات فولادی و همچنین دسترسی به شاهراه ترانزیتی منطقه و هم‌جواری با نیروگاه حرارتی سهند بناب با تولید برق ۶۵۰ مگاواتی و دسترسی سریع به جاده‌های مشرف با نواحی مختلف ایران اسلامی و نزدیکی به گمرک‌های مرزی برتری نسبی را در عرصه صنعت کشور برای آن ایجاد کرده است.

حک میلگرد ظفر بناب
حک میلگرد ظفر بناب

ثبت سفارش میلگرد ظفر بناب

.

استعلام قیمت بروز میلگرد ظفر بناب

وزن میلگرد ظفر بناب

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار ظفر بناب امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد اجدار ظفر بناب امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد ظفر بناب و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید از مجتمع میلگرد ظفر بناب

خرید میلگرد ظفر بناب

جهت خرید میلگرد ظفر بناب می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد ظفر بناب به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد ظفر بناب : شهرام کیانی 09133136049

نشانه گذاری و بسته بندی میلگردها(مبحث نهم)

هر یک از بسته های میلگرد باید دارای حداقل دو پلاک  فلزی باشد که بر روی هر یک از پلاک های مزبور مشخصات (الف) تا (ح) زیر به صورتی خوانا و یا به صورتی خوانا و یا به صورتی که نتوان مخدوش شود نوشته شود

  • الف) شماره بسته
  • ب) نوع میلگرد
  • پ) نمره میلگرد
  • ت) وزن بسته
  • ث) شماره ذوب یا بهر
  • ج) نشانه تاییدیه کنترل کیفیت از سوی کارخانه سازنده
  • چ) نام یا نشانه تجاری کارخانه سازنده
  • ح) علامت استاندارد ملی ایران

وزن هر شاخه میلگرد

  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۸ به میزان ۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۰ به میزان ۷٫۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۲ به میزان ۱۱ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۴ به میزان ۱۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۶ به میزان ۲۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۸ به میزان ۲۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۰ به میزان ۳۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۲ به میزان ۳۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۵ به میزان ۴۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۸ به میزان ۵۸ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۰ به میزان ۶۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۲ به میزان ۷۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۴ به میزان ۸۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۶ به میزان ۹۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۸ به میزان ۱۰۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۴۰ به میزان ۱۱۸ کیلوگرم وزن دارد

آگاهی از قطر اسمی میلگرد

  • الف:  آرماتور به صورت کلاف، شاخه و شبکه‌های جوش شده یا بافته شده در کارخانه برای مصرف عرضه می‌شود و تفکیک آرماتورها بر اساس قطر اسمی آنهاست.
  • ب:   قطر اسمی میلگرد ساده قطری است که در برگ شناسایی ذکر می‌شود و معادل قطر دایره هم‌مساحت با مقطع عرضی نظری میلگرد و بر حسب میلیمتر است.
  • پ:   قطر اسمی، سطح رویه اسمی، و سطح مقطع اسمی میلگردهای آجدار به ترتیب برابر است با قطر، سطح رویه و سطح مقطع میلگردهای ساده صاف هم‌وزن آنها.
  • ت:   در محاسبات وزن، سطح رویه و سطح مقطع میلگرد، قطر اسمی آن و جرم واحد حجم معادل ۷۸۵۰ کیلوگرم در متر مکعب ملاک قرار می‌گیرد.
  • ث:   قطرهای اسمی میلگردها از ۵ تا ۵۰ میلیمتر با گامهای مختلف و قطرهای اسمی سیمهای شبکه‌های جوش شده از ۴ تا ۱۲ میلیمتر با گام ۵/۰ میلیمتر می‌باشند.
  • ج:    معمولاً قطرهای اسمی مورد مصرف در بتن‌آرمه و بر حسب میلیمتر به شرح زیر می‌باشند:
    ۵۰ و ۴۰ و ۳۲ و ۲۵ و ۲۰ و ۱۶ و ۱۲ و ۱۰ و ۸ و ۶ و ۵
میلگرد ظفر بناب
میلگرد ظفر بناب
لوله مانیسمان چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و مشخصات لوله بدون درز

لوله مانیسمان چیست؟

نتایج مشاهده همه نتایج لوله مانیسمان چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و مشخصات لوله بدون درز لوله مانیسمان چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و مشخصات لوله بدون

بیشتر بدانید ...
لوله گازرسانی چیست؟ انواع، نحوه تولید و جدول وزنی لوله گازی

لوله گازرسانی چیست

نتایج مشاهده همه نتایج لوله گازرسانی چیست؟ انواع، نحوه تولید و جدول وزنی لوله گازی لوله گازرسانی چیست؟ انواع، نحوه تولید و جدول وزنی لوله

بیشتر بدانید ...
مش فولادی چیست | انواع و کاربرد مش جوشی

مش فولادی چیست

نتایج مشاهده همه نتایج مش فولادی چیست انواع و کاربرد مش جوشی مش فولادی چیست | انواع و کاربرد مش جوشی Share on facebook Share

بیشتر بدانید ...
فهرست