قیمت میلگرد سرمد ابرکوه

قیمت میلگرد سرمد ابرکوه در سایت فلزمال قابل مشاهده هست .کمی پایین تر قیمت میلگرد ابرکوه  و نمودار قیمت میلگرد ابر کوه را مشاهده میکنید . جهت اطلاع از قیمت میلگرد ابرکوه با شماره 09133136049  تماس بگیرد .

فولاد سرمد ابرکوه

مجتمع آهن و فولاد سرمد ابرکوه تولیدات میلگرد خود در سایزهای 8 الی 32  را با به کارگیری آخرین سطوح تکنولوژی روز دنیا از شرکت STG کشور ایتالیا در کنار دانش و تجربه­ کارشناسان و مدیران داخلی، به بازار داخل و خارج از کشور عرضه می‌نماید.

مکان کارخانه میلگرد ابرکوه ابرکوه یزد

مجتمع فولاد سرمد ابرکوه در شهرک صنعتی واقع در جنوب یزد مشغول به فعایت است. از مهمترین تولیدات این مجموعه میلگرد ابرکوه یزد می باشد.

مقاطع فولادی میلگرد ابرکوه

این مجتمع هم راستا با سایر فعالان صنعت فولاد در کشور، در زمینه تولید مقاطع فولادی فعالیت دارد و سالانه بخش مهمی از مقاطع فولادی مورد نیاز در بخش مرکزی کشور را تامین می نماید.

 

قیمت میلگرد ابرکوه یزد فلزمال
قیمت میلگرد ابرکوه یزد فلزمال

قیمت میلگرد ابرکوه (سرمد ابرکوه )

معرفی فلزمال

کارخانه میلگرد ابرکوه A3

 میلگرد ابرکوه موجود در بازار، در آنالیز A3  که در حقیقت پرکاربردترین کیفیت تولید میلگرد است تولید می گردد. شایان ذکر است میلگرد ابرکوه در سال 1391 توسط بخش خصوصی راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

واحد فولادسازی و نورد ابرکوه

  نیروهای فعال در میلگرد ابرکوه در دو واحد نورد و فولاد سازی فعالیت می نمایند. توان تولیدی این دو واحد بطور سالانه حدودا 1200 تن شمش و میلگرد می باشد .

استاندارد میلگرد ابرکوه

 میلگرد سرمد ابر کوه مدعی است  که ضمن پوشش کامل استاندارد ملی ایران به شماره 3132، میلگردهای تولیدی خود را با شرایطی مرغوب‌تر از آنچه که در این استاندارد تعیین شده است، به بازار عرضه و ارائه می‌نماید .

ثبت سفارش خرید میلگرد ابرکوه یزد

.

فرم مشاوره , خرید

قیمت میلگرد اجدار زاگرس

علامت حک میلگرد سرمد ابرکوه

علامت اختصاری یا علامت حک میلگرد ابرکوه یزد همان طور که در تصویر میبینید به صورت “SIAS” می باشد و علامت بعد ان نحوه ساخت میلگرد و عدد ان سایز میلگرد ابر کوه یزد را اطلاع میدهد. 

قیمت میلگرد ابرکوه , سرمد ابرکوه , خرید میلگرد سرمد ابرکوه , خرید میلگرد ابرکوه
قیمت میلگرد ابرکوه

مشخصات وزنی میلگرد سرمد ابرکوه

مشخصات مکانیکی میلگرد سرمد ابرکوه

ترکیب شیمیایی میلگرد سرمد ابرکوه

وزن میلگرد ابرکوه

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار ابرکوه یزد امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد اجدار روهینا امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد ابرکوه یزد و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید میلگرد ابر کوه

خرید میلگرد ابرکوه یزد

جهت خرید میلگرد ابرکوه یزد می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 ابرکوه یزد : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد ابرکوه یزد به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد ابرکوه یزد : شهرام کیانی 09133136049

استاندارد و گواهینامه میلگرد ابرکوه یزد

میلگرد ابرکوه یزد تمامی مقاطع خود را تحت استاندارد های ملی ۳۱۳۲ ایران و بین المللی BS EN ISO 9001, BS EN ISO 14001, BS OHSAS 18001 را داراست . همچنین علامت اختصاری میلگرد ابرکوه یزد به صورت حروف SAIS حک شده بر روی مقاطع می باشد. وزن سبک در کنار استحکام بالای این محصول موجب گشته تا با استفاده از شاخه های کمتر در واحد حجم بیشتر به نوعی پروژه های ساختمانی را از لحاظ اقتصادی توجیه نماید.

میلگرد آجدار ابرکوه یزد A3

خرید بی واسطه انواع میلگرد با مناسب ترین قیمت را درفروشگاه اهن فلزمال تجربه کنید. مشاهده و تحلیل قیمت میلگرد ابرکوه یزد به صورت روزانه و آنلاین در سایت Felezmall به شما در سفارش و خرید محصولات مجتمع فولاد ابرکوه یزد کمک می کند.

میلگرد آجدار ابرکوه یزد یا آرماتور ابرکوه یزد چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، میله ای فولادی است که به بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن کمک می کند. برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را آجدار می کنند. عدم وجود مشخصات معین برای طرح آج روی میلگرد، مانع استاندارد بودن آن نشده و فضای برآمدگی ها و ارتفاع آج ها می بایست بر اساس استانداردهای مربوط طراحی شود.

چسبندگی و تثبیت میلگرد 

برای ایجاد امکان چسبندگی بتن و فولاد، آج های روی بدنه میلگرد را غالبا با سطح اصطکاک کافی ایجاد می کنند اما کماکان احتمال خارج شدن از جای خود بر اثر اعمال نیرویی قوی و معمولا در مواقعی که ساختمان را تخریب می کنند، وجود دارد. 

به منظور تثبیت میلگرد در بتن و جلوگیری از جابجا شدن آن، با جاسازی میلگرد در عمق زیاد در ساختار بتن و یا با خم کردن انتهای میلگرد شبیه به قلاب که باعث قفل شدن آن در بتن می شود، مانع جابجایی آن می شوند.

سالن نورد مجتمع اهن و فولاد سرمد ابرکوه

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در google
Google+
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
فهرست