قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان

قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان به همراه نمودار قیمت بروز در وب سایت فلزمال . جهت مشاوره میتوانید با شماره 09133136049 یا فرم ثبت سفارش در پایین را تکمیل نمایید .

شرکت ذوب آهن اصفهان فعالیت خود را با ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال شروع کرد. این مرکز تاکنون توانسته افتخارات گوناگونی را به نام خود ثبت کند. ذوب آهن اصفهان برای اولین بار در ایران توانست موفق به دریافت گواهی نامه ای تحت عنوان استاندارد تولید با بالاترین سطح کیفی، گواهی نامه مطابقت میلگردهای BS 4449:2005 Grade B500B از شرکت انگلیسی UK CARES و گواهی نامه ای تحت عنوان سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ در زمینه تولیدات شمش شود.قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان در سایز های مختلف در پایین قابل مشاهده است .

این گواهی نامه ها عاملی برای توسعه صادرات و نشان دهنده سطح کیفی محصولات تولید شده است. از دیگر افتخارات این شرکت ساخت محصولات آلیاژی شده و مقاوم به زلزله می باشد. میلگرد ذوب آهن اصفهان از اولین شرکت های فولادی کشور با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد، تولیدکننده انواع مقاطع و محصولات فولادی با بالاترین استاندارد و کیفیت و پیشرو در این حوزه است. میلگرد ذوب آهن اصفهان به دو صورت ساده و آجدار و در دو نوع متفاوت دوکی و یکنواخت و براساس استاندارد ملی به شماره ۳۱۳۲ تولید و روانه بازار مصرف می گردد. بر همین اساس می توان با اطمینان خاطر نسبت به خرید میلگرد از این مرکز اقدام کرد. نمودار قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان را به صورت یکجا با تفکیک سایز اجدار در پایین مشاهده فرمایید .

 

قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان

معرفی فلزمال

ثبت سفارش خرید آهن آلات شما

.

فرم مشاوره , خرید

قیمت میلگرد اجدار زاگرس

نمودار با آی دی فراهم شده یافت نشد!
قیمت میلگرد
خط تولید فولاد سازی ذوب اهن اصفهان

خط تولید فولاد سازی ذوب اهن اصفهان تبدیل چدن مذاب به شمش فولادی با آنالیز و ابعاد مناسب جهت ارسال به کارگاههای نورد می باشد.اين واحد دارای 3  کارگاه اصلی می باشد..

خط تولید نورد ذوب اهن اصفهان

فرآیند تغییر شکل شمش، که در آن تغییر شکل با عبور از بین غلتکهای درحال چرخش و تبدیل به مقطع مورد نظر صورت می گیرد را نورد می نامند .
فرآیند نورد به دو صورت سرد و گرم  صورت می گيرد .

راز های کار با پروفیل

راز های کار با پروفیل ( پروفیل ساختمانی )که هیچ جا ندیده اید . نکات خم کردن ...

علامت حک میلگرد

ذوب اهن اصفهان

قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان , خرید میلگرد ذوب اهن اصفهان
اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

وزن میلگرد ذوب اهن اصفهان

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار ذوب اهن امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد اجدار ذوب اهن اصفهان امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید . در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد ذوب اهن اصفهان و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید میلگرد ذوب اهن اصفهان

خرید میلگرد ذوب اهن اصفهان

جهت خرید میلگرد ذوب اهن اصفهان می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 ذوب اهن اصفهان : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد ذوب اهن اصفهان به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد ذوب اهن اصفهان : شهرام کیانی 09133136049

انواع میلگرد از نظر جنس

  • میلگرد فولاد کربن (میلگرد سیاه معمولی)
  • میلگرد فولاد اروپایی (آلیاژ کربن، منگنز و …)
  • میلگرد گالوانیزه
  • میلگرد روکش اپوکسی
  • میلگرد فایبرگلاس
  • میلگرد فولاد استنلس

انواع میلگرد از نظر استاندارد تولید (مطابق با استاندارد روسی)

  • میلگرد (A1 (S240
  • میلگرد (A2 (S340
  • میلگرد (A3 (S400
  • میلگرد (A4 (S500

انواع میلگرد ذوب اهن اصفهان از نظر شکل ظاهر

میلگرد ها از نظر شکل ظاهری به دو دسته ساده و آجدار تقسیم بندی می‌شوند که همان طور که گفته شد میلگرد  آجدار مصرف بیشتر و عمومی تری دارد.

نحوه تشخیص A1 و A2 و A3

میلگرد ذوب اهن اصفهان

میلگردهای گروه A1 که از جنس فولاد نرم هستند معمولاً به شکل صاف (بدون آج) تولید می‌شوند و به دلیل نداشتن آج کاملاً قابل تشخیص می‌باشند.

مطابق استاندارد ملی و مبحث نهم میلگرد A3 دارای آج جناقی (۷ و ۸) است ولی میلگرد A2 داری آج مارپیچ است.

نکات اجرایی میلگرد ذوب اهن اصفهان

نکته اجرایی یک

اگر مجری سازه‌ای هستید یا ناظر باید به نوع آرماتور مصرفی در سازه که طراح مد نظر داشته توجه کنید و در صورت مشخص نشدن در نقشه‌ها آن را از طراح مطالبه کنید.

نکته اجرایی دوم

هنگام تهیه میلگرد از کارخانه‌های معتبر تولید میلگرد استفاده کنید چراکه ممکن است افراد سود جو اقدام به تهیه میلگرد A2 با آج جناقی بکنند.

نکته اجرایی سوم

اگر ناظر سازه هستید و به نوع میلگرد شک کردید ولی از نظر ظاهری ایرادی نداشت نمونه میلگردها را به آزمایشگاه برای تشخیص صحیح ارائه بدهید.

استاندارد قدیم میلگرد

میلگرد ذوب اهن اصفهان

در کشورهای مختلف فولاد انواع میلگرد با استانداردهای متفاوتی تولید می‌شوند و در هر استانداردی طبقه‌بندی مشخصی در ارتباط با خواص مکانیکی فولادها وجود دارد. در ایران قسمت عمده فولادهای میلگرد که توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شوند با استاندارد روسی مطابقت دارند. فولادی که در ایران تولید می‌شود (طبق استاندارد روسی) به سه گروه فولاد نوع A1، فولاد نوع A2 و فولاد نوع A3 تقسیم می‌شود.

فولاد A-۱ از نوع صاف بوده و مقاومت تسلیم و مقاومت کششی (تنش گسیختگی) آن به ترتیب ۲۴۰۰ و ۳۶۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.

فولاد A-2 از نوع آجدار با مقاومت تسلیم ۳۴۰۰ و مقاومت کششی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.

فولاد A-3 نیز از نوع آجدار با مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ و مقاومت کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.

تنوع سایز میلگرد ذوب اهن اصفهان

از نظر تنوع قطر میلگردها نیز استانداردهای تولیدکنندگان متفاوت است. در سیستم روسی که در کارخانه‌های ذوب آهن اصفهان مورد استفاده است میلگردها تا قطر ۴۰ میلی‌متر ساخته می‌شوند.

جوشکاری میلگرد ذوب اهن اصفهان

تنها روش مجاز و قابل استفاده برای جوشکاری میلگردها به یکدیگر جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد است که با استفاده از اعمال فشار حین حرارت دادن با گاز اکسیژن و استیلن صورت می‌پذیرد.

تفاوت میلگرد A3 ، A2 ، A1 و A4 از نظر کاربرد

میلگرد ذوب اهن اصفهان

تفاوت میلگرد  A3 ، A2 ، A1 و A4 موضوع بسیار مهمی است که دانستن آن برای هر شخصی که در بازار آهن آلات فعال است ، لازم و ضروری است ، زیرا در بازار به طور معمول از این نامگذاری استفاده میگردد.

نامگذاری میلگرد به این صورت به استاندارد GOST 5781 روسیه بازمیگردد که دیگر در میلگرد تولیدی کارخانه های کشور جایگاهی ندارد و میلگرد تولیدی کارخانه های ایران تحت استاندارد ملی 3132 ایران که بر اساس شماره و نوع آج است تولید میشوند.

به هر حال به خاطر تداوم استفاده از نامگذاری طبق استاندارد روسی در بازار آهن آلات کشور ، بیان تفاوت میلگرد بر پایه این استاندارد و بررسی ویژگیهای ظاهری و کاربرد آن ها مطلبی بسیار مهم است که در ادامه به بررسی و بیان آن میپردازیم.

میلگرد A1

میلگرد ذوب اهن اصفهان

میلگرد A1 ، میلگرد ساده ای است که هیچ آجی بر روی سطح آن نیست ، یک استوانه فولادی است که از نظر ترکیب شیمیایی تقریبا 24 درصد کربن و 60 درصد سیلیسیوم دارد و به همین دلیل به نسبت سایر میلگرد های A2  تا A4 نرم تر بوده و مقاومت کششی پایین تری دارد.

تنش جاری A1

میلگرد A1 با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد به‌عنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتاً به‌صورت صاف و بدون آج است. این میلگرد برای آهنگری، تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است. به‌طور کلی به‌عنوان یک میلگرد داکتیل شناخته می‌شود.

ترکیب شیمیایی A1

میلگرد های A1 به دلیل ترکیب شیمیایی کم کربن برای استفاده در مصارف جوشکاری ایده آل هستند اما به همین دلیل از نظر سختی در گروه میلگرد های نرم قرار دارند .

میلگرد A2

میلگرد ذوب اهن اصفهان

میلگرد A2 ، نوعی میلگرد آجدار است که آج آن به صورت یک مارپیچ از ابتدا تا انتهای میلگرد ادامه پیدا کرده و در هیچ کجا قطع نمیشود . این نوع میلگرد به خاطر شکل ظاهری که دارد به عنوان میلگرد با آج مارپیچ ساده نیز شناخته میشود .

تنش جاری A2

این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد به‌عنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که به‌صورت آجدار و عمدتاً آج فنری شکل است.

میلگرد اج 340

در استاندارد 3132 ملی ایران این نوع میلگرد با نام میلگرد آج 340 شناخته میشود .میلگرد A2 برای استفاده در ساختمان سازی سبک گزینه بسیار مناسبی است و حتی در تولید خاموت نیز از همین نوع میلگرد استفاده میشود.

نمای شماتیک میلگرد

میلگرد ذوب اهن اصفهان

میلگرد A3

میلگرد ذوب اهن اصفهان

میلگرد A3 با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد به‌عنوان میلگرد خشک (ترد)، مناسب عملیات ساختمانی بوده که به‌صورت آجدار و عمدتاً آج جناقی است. اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نبوده و همچنین به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نیست.

تفاوت شکل ظاهری میلگردهای A2 و A3:

در طراحی پی از میلگرد طولی A3 و میلگرد عرضی A2 استفاده می‌شود. یکی از راه‌های شناسایی شکل آج است. در میلگردهای A3 آج‌ها به‌صورت ضربدری هستند اما در A2 به‌صورت منفرد هستند. در میلگردهای A2 آج‌ها به‌صورت موازی هستند ولی در میلگردهای A3 آج‌ها به‌صورت هفت و هشت هستند.

قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان ، میلگرد ذوب اهن اجدار و ساده

میلگرد A4

میلگرد ذوب اهن اصفهان

یکی دیگر از انواع میلگرد ، میلگرد های A4 هستند .تولید میلگرد آجدار با استحکام بالا سبب جلوگیری از اتلاف منابع و همچنین سهولت امر طراحی و صرفه جویی در پروژه می‌گردد. در گذشته به دلیل عدم وجود امکانات لازم در خطوط کارگاه‌های نورد تولید آرماتور با استحکام بالا با مشکلاتی روبرو بوده و عمدتاً از فولادهای با کربن معادل بالا استفاده می‌شد که به دلیل پایین بودن داکتیلیتی، علاوه بر مشکلات جوشکاری در مقابل پدیده‌های خستگی ناشی از بار های سیکلی و دینامیکی و ضربه موجب نگرانی مهندسین طراح سازه می‌گردید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نورد و اتوماسیون بالا از نظر کنترل درجه حرارت و سرعت سرد کردن و وجود سیستم ترمکس این امکان به وجود آمده است که از شمش‌های با کربن معادل پائین بتوان آج 520 و بالاتر را باقابلیت جوش پذیری و مشخصات مکانیکی مطلوب همراه با داکتیلیتی مناسب تولید نمود. سازمان ملی استاندارد ایران نیز همگام با استانداردهای معتبر جهانی در بازنگری جدید، میلگردهای آجدار 500 و 520 را تصویب نمود و به مرحله اجرا گذاشته شد. این میلگردها در بازار میلگرد A4 می‌باشند.

شکل ظاهری میلگرد A4

میلگردهای A4 دارای آج دوکی شکل می‌باشند. مطابق استاندارد شماره 3132 سازمان ملی استاندارد ایران میلگرد A4 یا میلگردهای با آج 520 و 500 از نوع آجدار مرکب می‌باشند. بدین ترتیب که آج‌های عرضی دوکی شکل در دو طرف آج طولی و به‌صورت چهار نیم مـارپیچ بـه شـکل هفت – هشت و با زاویه 35 درجه یا 75 درجه است .

فهرست