قیمت میلگرد شاهین بناب
مجتمع فولاد صنعت بناب از چندین شركت بزرگ فولادي شامل كارخانجات ذوب و نورد با هدف فعاليت در زمينه‌هاي گوناگون صنعت فولاد تشكيل شده است.
فلزمال تامین کننده محصولات فولادی
قیمت روز میلگرد شاهین بناب
قبلی
بعدی

قیمت میلگرد شاهین بناب

معرفی مجتمع فولاد صنعت بناب

کنسرسیوم فولاد صنعت بناب با مشارکت بانک گردشگری و شرکت های سرمایه گذاری نگین گردشگری ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران، تجارت بین الملل هم وطا آریا، گسترش صنایع و معادن ماهان و توسعه خدمات سرمایه گذاری پارس کیمیا در اواخر سال ۱۳۹۰ تشکیل و مجتمع فولاد بناب را با چهار شرکت در حال تولید و دو پروژه در حال اجرا از گسترش فولاد تبریز خریداری کرد و به این ترتیب مجتمع فولاد بناب در زمینی به مساحت ۱۴۰ هکتار از هلدینگ قبلی خود منفک شد و به عنوان مجتمع فولاد صنعت بناب معرفی گردید.

مجتمع فولاد صنعت بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب از چندین شركت بزرگ فولادي شامل كارخانجات ذوب و نورد با هدف فعاليت در زمينه‌هاي گوناگون صنعت فولاد تشكيل شده است. اين مجتمع فعاليت خود را در چندين فاز از اواخر سال 1383 در زميني به مساحت 140 هكتار در شهرك صنعتي بناب و با امكانات زير بنائي ايده‌آل اعم از دسترسي به جاده اصلي، خط آهن، نيروگاه، خطوط انتقال گاز وآب آغاز كرد.

محصولات کارخانه میلگرد شاهین بناب

هم اكنون اين مجتمع انواع شمش هاي فولادي و آلياژي در قالب دو واحد ذوب شاهین، ذوب شهریار و ميلگرد آجدار در اندازه هاي مختلف با كيفيت هاي  AII و  AIII، انواع محصولات آلياژي در مقاطع مختلف ، تيرآهن، نبشي و ناوداني در قالب هفت خط توليد نورد گرم توليد مي كند .

ظرفيت برنامه ريزي شده فولاد صنعت بناب

ظرفيت برنامه ريزي شده این مجتمع توليدي در بخش نورد گرم مقاطع فولادی یک ميليون و نهصدهزار تن و ذوب و ريخته گری پانصد هزار تن در سال مي باشد که در بخش خصوصي مقام اول و در ميان كل توليد كنندگان فولاد اعم از خصوصي و دولتي در بخش نورد مقاطع گرد سنگين و نيمه سنگين مقام چهارم را دارا مي‌باشد. 

مناسبترین قیمت بروز میلگرد شاهین بناب

قیمت میلگرد شاهین بناب

معرفی فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

فلزمال را درشبکه های اجتماعی دنبال لایک حمایت فالو کنید .

جدول قیمت میلگرد شاهین بناب

استاندارد میلگرد شاهین بناب

قیمت میلگرد شاهین بناب در فلزمال را بررسی ارزیابی تحقیق کنید .

علامت حک میلگرد شاهین بناب

علامت حک میگرد شاهین بناب  واژه ” BS ” میباشد که  در تصویر میتوانید ببینید .

حک میلگرد شاهین بناب
حک میلگرد شاهین بناب

ثبت سفارش میلگرد شاهین بناب

.

استعلام قیمت بروز میلگرد شاهین بناب

مجتمع فولاد شاهين بناب

اين شركت در زميني به مساحت 29 هكتار در شهرك صنعتي بناب ایجاد گردیده و داراي سه خط نورد گرم ميلگرد و یک واحد ذوب و ریخته گری جهت تولید شمش فولادی مي‌باشد ظرفیت تولید این شرکت یک میلیون و دویست هزار تن میلگرد آجدار ساختمانی و پانصد هزار تن شمش فولادی در سال می باشد.
خطوط تولید شماره یک و دو این شرکت در سال 84 به بهره برداری رسیده و انواع ميلگرد آجدار فولادی را تولید و روانه بازار مي‌كنند سومین خط نورد نیز که در سال 90 به مرحله تولید رسیده است با برخورداری از ماشین آلات و فن آوری جدید ، امکان نورد پیوسته شمش های 12 متری را دارد و به این علت سرعت تولید این خط نورد بیش از خطوط دیگر بوده و به تنهائی ظرفیت تولید سالیانه ششصد هزار تن میلگرد را دارا می باشد.
 

فولاد شاهین بناب اولین مجتمع فولادی دارنده کوره قوس الکتریکی در منطقه شمالغرب کشور

 
فولاد شاهین بناب اولین مجتمع فولادی دارنده کوره قوس الکتریکی در منطقه شمالغرب کشور می باشد واحد ذوب و ریخته گری این شرکت که در سال 92 به بهره برداری رسیده است با استفاده از کوره قوس الکتریکی به ظرفیت 50 تن و خط ریخته گری پیوسته ، شمش های فولادی به ابعاد 150*150 و بطول 12 متر تولید مینماید این شمش های تولیدی در خطوط نورد مجتمع مورد استفاده قرار می گیرند.
 
 
 
کارخانه میلگرد شاهین بناب
کارخانه میلگرد شاهین بناب

استاندارد و گواهینامه میلگرد شاهین بناب

محصولات تولیدی شرکت دقیقا مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره INSO 3132 و مورد تایید سازمان استاندارد بوده و پروانه کاربرد علامت استاندارد برای انواع میلگردهای تولیدی دریافت گردیده است. این سازمان با بهره گیری از نیروی انساني متخصص ، محصولات خود را بطور مستمر تحت كنترل و ارتقاء کیفیت قرار داده است همچنین در راستا ی افزایش اطمینان در مشتریان و ایجاد کیفیت پایدار در محصولات ، استقرار سیستم مدیریت کیفیت را در برنامه کاری خود قرار داده و در بهمن ماه سال 88 موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 از شرکت DNV نروژ گردید.

مجتمع فولاد صنعت بناب

این شركت متشكل از دو خط تولید نورد گرم بوده و در زمینی به مساحت 11 هکتار در سال 87  ایجاد شده است.
اولین خط نورد برای تولید انواع میلگرد آجدار ساختمانی ، مفتول های آلیاژی و  نبشی در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. انواع  تیرآهن و ناودانی نیز در خط نورد دوم تولید و به بازار عرضه می گردد توضیح اینکه بتدریج تنوع محصولات تیرآهن و ناودانی تولیدی در این خط نورد در حال افزایش می باشد. ظرفیت تولید سالیانه این شرکت ششصد و پنجاه هزار تن می باشد.
 

استاندارد این مجتمع

 
محصولات تولیدی شرکت دقیقا مطابق با استانداردهای ملی ایران و مورد تایید آن سازمان بوده و پروانه کاربرد علامت استاندارد برای انواع  محصولات تولیدی دریافت گردیده است. فولاد صنعت بناب همچنین در جهت بهبود مستمر فرایندها و افزایش اعتماد و رضایت مشتریان نسبت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت اقدام و در سال 88 گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 را  از شرکت  DNV نروژ اخذ نمود.

مجتمع فولاد صنعت سهند

این شركت با دو خط توليد نورد گرم با تکنولوژی جدید در زمینی به مساحت 11 هکتار احداث شده‌ و در سال 89  به بهره برداری رسیده است. ظرفیت تولید سالیانه این خطوط نورد  ششصد و پنجاه هزار تن انواع ميلگرد آجدار ساختماني مي‌باشد.
 

خطوط تولید این شرکت

 
خطوط تولید این شرکت قابلیت تولید انواع میلگرد آجدار ساختمانی را دارا بوده ولی عمدتا میلگردهای سایز پایین در این خطوط تولید می گردند . خطوط نورد فولاد صنعت سهند با توجه به استفاده از تکنولوژی جدید و سیستم بسته بندی دوبل مزایایی مانند سرعت تولید بالا ، بسته بندی راحت و افزایش کیفیت محصول را دارد.
 

استاندارد این شرکت

 
  محصولات تولیدی این شرکت نیز همانند دیگر شرکتها مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره INSO 3132 و مورد تایید اداره استاندارد بوده و گواهینامه کاربرد علامت استاندارد برای تمامی محصولات دریافت گردیده است.

نمای شماتیک کارخانه میلگرد شاهین بناب

شماتیک کارخانه میلگرد شاهین بناب
شماتیک کارخانه میلگرد شاهین بناب
کارخانه میلگرد شاهین بناب
کارخانه میلگرد شاهین بناب

پروژه گسترش فولاد شهریار

این مجموعه صنعتی پروژه های توسعه را نیز در برنامه کاری قرار داده و با جدیت در حال تکمیل خطوط و افزایش ظرفیت تولید می باشد.  از برنامه های مهم آینده هلدینگ فولاد صنعت بناب پروژه‌ گسترش فولاد شهریار می باشد که در مرحله ساخت بوده و تولید آهن اسفنجی و  شمش فولادی به ظرفیت یک و نیم میلیون تن و دو خط نورد گرم مقاطع سنگین و نیمه¬سنگین فولادی را در برنامه کاری دارد.

وزن هر شاخه میلگرد به طور تقریبی

کارخانجات مختلف وزن های مختلفی دارند . که فقط اندکی با هم فرق دارند . 

  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۸ به میزان ۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۰ به میزان ۷٫۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۲ به میزان ۱۱ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۴ به میزان ۱۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۶ به میزان ۲۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۸ به میزان ۲۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۰ به میزان ۳۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۲ به میزان ۳۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۵ به میزان ۴۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۸ به میزان ۵۸ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۰ به میزان ۶۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۲ به میزان ۷۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۴ به میزان ۸۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۶ به میزان ۹۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۸ به میزان ۱۰۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۴۰ به میزان ۱۱۸ کیلوگرم وزن دارد

 

وزن میلگرد شاهین بناب

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار شاهین بناب امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه، قیمت میلگرد اجدار شاهین بناب امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد شاهین بناب و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید میلگرد شاهین بناب

 

جهت خرید میلگرد شاهین بناب می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد شاهین بناب به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد شاهین بناب : شهرام کیانی 09133136049

میلگرد آجدار شاهین بناب A3

خرید بی واسطه انواع میلگرد با مناسب ترین قیمت را در فروشگاه اهن فلزمال تجربه کنید. مشاهده و تحلیل قیمت میلگرد شاهین بناب به صورت روزانه و آنلاین در سایت Felezmall به شما در سفارش و خرید محصولات مجتمع فولاد میلگرد شاهین بناب بروز کمک می کند.

میلگرد آجدار شاهین بناب یا آرماتور شاهین بناب چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، میله ای فولادی است که به بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن کمک می کند. برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را آجدار می کنند. عدم وجود مشخصات معین برای طرح آج روی میلگرد، مانع استاندارد بودن آن نشده و فضای برآمدگی ها و ارتفاع آج ها می بایست بر اساس استانداردهای مربوط طراحی شود.

 

میلگرد A3 شاهین بناب
میلگرد A3 شاهین بناب

چسبندگی و تثبیت میلگرد 

 

برای ایجاد امکان چسبندگی بتن و فولاد، آج های روی بدنه میلگرد را غالبا با سطح اصطکاک کافی ایجاد می کنند اما کماکان احتمال خارج شدن از جای خود بر اثر اعمال نیرویی قوی و معمولا در مواقعی که ساختمان را تخریب می کنند، وجود دارد. 

به منظور تثبیت میلگرد در بتن و جلوگیری از جابجا شدن آن، با جاسازی میلگرد در عمق زیاد در ساختار بتن و یا با خم کردن انتهای میلگرد شبیه به قلاب که باعث قفل شدن آن در بتن می شود، مانع جابجایی آن می شوند.

میلگرد زاگرس
میلگرد زاگرس
قیمت میلگرد اصفهان
قیمت میلگرد اصفهان
میلگرد ابرکوه
میلگرد ابرکوه

مقاومت کششی میلگرد تهران

میلگرد A1 

میلگرد A1 با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و  تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد به عنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتاً بصورت صاف و بدون آج است. این میلگرد برای آهنگری، تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است. ‌بطور کلی به عنوان یک میلگرد داکتیل شناخته می‌شود.

میلگرد A2 

این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد به عنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که به صورت آجدار و عمدتاً آج فنری شکل است. میلگرد A2 برای عملیات ساختمانی و خصوصاً خاموت زنی مناسب بوده و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن در صورت اجبار میسر بوده ‌که البته توصیه می‌شود در صورت امکان از جوشکاری آن پرهیز شود

میلگرد A3 

میلگرد A3 با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد به عنوان‌ میلگرد خشک (ترد)، مناسب عملیات‌ ساختمانی بوده که بصورت آجدار و عمدتا آج جناقی است. اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نبوده و همچنین به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نیست. جهت خرید میلگرد A3 شاهین بناب با فلزمال در تماس باشید .

انواع میلگرد از لحاظ شکل ظاهری

  • میله گرد ساده (میلگرد س ۲۴۰ )
  • میله گرد آجدار مارپیچ  (میلگرد آج ۳۴۰ و میلگرد A2‌ )
  • میله گرد آجدار جناقی ( میلگردآج ۴۰۰ و میلگرد A3‌ )
  • میله گرد آجدار مرکب ( میلگرد آج ۵۰۰  )
شکل ظاهری میلگرد شاهین بناب
شکل ظاهری میلگرد شاهین بناب
میلگرد صنعت بناب
میلگرد صنعت بناب

نحوه تشخیص میلگرد A3 و A2

میلگرد A3 تردتر ( شکننده ) است. اما میلگرد A2 انعطاف پذیرتر است. یعنی خم شدنش با نرمی همراه است. چنانچه آج میلگرد به شکل فنری باشد میلگرد از نوع A2 می‌باشد.

در میلگرد های A3 آج ها به صورت ضربدری هستند اما در A2 به صورت منفرد هستند. در میلگرد هایA2 آج ها بصورت موازی هستند ولی در میلگرد های A3 آج ها بصورت هفت و هشت هستند.

استاندارد

در واقع مطابق استاندارد آج این نوع میلگردها با هم متفاوت است ولی بدلیل سوء استفاده برخی تولید کنندگان از همین مطالب، میلگردهایی در بازار عرضه می شود که مثلا از آج استاندارد A3 استفاده شده . ولی مقاومت فیزیکی و شیمیایی آن با میلگرد A2 سازگار باشد.لذا بهتر است از بنگاه های معتبر مانند  فلزمال که سابقه حدود 40 سال فروش در زمینه اهن الات دارند . میلگرد شاهین بناب را خریداری کنید .

در هرصورت مطابق آئین نامه باید با انجام آزمایشات نوع میلگرد را مشخص کرد.

نشانه گذاری و بسته بندی میلگردها

مبحث نهم نظام مهندسی

هر یک از بسته های میلگرد باید دارای حداقل دو پلاک  فلزی باشد که بر روی هر یک از پلاک های مزبور مشخصات (الف) تا (ح) زیر به صورتی خوانا و یا به صورتی خوانا و یا به صورتی که نتوان مخدوش شود نوشته شود .

  • الف) شماره بسته
  • ب) نوع میلگرد
  • پ) نمره میلگرد
  • ت) وزن بسته
  • ث) شماره ذوب یا بهر
  • ج) نشانه تاییدیه کنترل کیفیت از سوی کارخانه سازنده
  • چ) نام یا نشانه تجاری کارخانه سازنده
  • ح) علامت استاندارد ملی ایران
فهرست