مشخصات فنی میلگرد نیشابور

مشخصات فنی میلگرد نیشابور خراسان در زیر قابل مشاهده هست . کارخانه میلگرد نیشابور مجتمع نیشابور قطب سوم فولاد کشور در تولید صنایع ساختمانی معرفی شده است. کارخانه میلگرد نیشابور توانست تأییدیه های استاندارد بین المللی را دریافت کند و محصولات میلگرد آجدار را تحت آنالیز A3 در سایز های ۱۰، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲ ، آنالیز A3 وارد بازار داخلی و بین المللی کند. قیمت میلگرد نیشابور درب کارخانه را می توانید از کارشناسان فروش ما در فلزمال جویا شوید. فروشگاه اینترنتی فلزمال با حذف واسطه ها تلاش کرده است تا میلگرد نیشابور را به قیمت درب کارخانه بدست شما عزیزان در هرکجای کشور برساند.

مشخصات فنی میلگرد نیشابور

معرفی مجتمع فولاد خراسان

خواص مکانیکی

مشخصات فنی میلگرد اجدار نیشابور

حداکثر درصد وزنی عناصر شیمیایی

مشخصات فنی میلگرد اجدار نیشابور

ویژگی های هندسی و وزنی

مشخصات فنی میلگرد اجدار نیشابور

مشخصات فنی میلگرد نیشابور , مشخصات فنی میلگرد اجدار نیشابور

میلگرد نیشابور از جمله برند های بنام در بازار میلگرد است. کارخانه فولاد خراسان دو مدل میلگرد با نام های میلگرد نیشابور آجدار و میلگرد نیشابور ساده را تولید می کند. میلگرد نیشابور خراسان از جمله محصولات تولیدی مجتمع فولاد نیشابور خراسان است که در سال 1369فعالیت خود را آغاز کرد. مجتمع نیشابور توانست با استفاده از به کارگیری تکنولوژی جدید تولید محصولات ساختمانی خود را به 550هزارتن در سال برساند.

لیست قیمت روز میلگرد نیشابور را در فلزمال ببینید. برای اطلاع از لیست قیمت های امروز و لحظه ای می توانید با کارشناسان فروش فلزمال از طریق شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید . شما عزیزان می توانید لیست قیمت روز میلگرد نیشابور را با توجه به نوع میلگرد ساده، میلگرد آجدارمارپیچ و میلگرد آجدار جناغی از کارشناسان فلزمال بپرسید.

 

در یک تن میلگرد، تعداد متفاوتی میلگرد وجود دارد که به قطر آنها بستگی دارد. در اینجا، تعداد میلگرد در یک تن برای میلگردهایی با طول 20 فوت، بر مبنای وزن هر میلگرد مشخص شده است.
• 3/8″ x 20′ = 266 عدد
• 1/2″ x 20′ = 150 عدد
• 5/8″ x 20′ = 96 عدد
• 3/4″ x 20′ = 67 عدد
معمولا یک تن میلگرد به صورت عمده، قیمت پایین تری نسبت به اینکه یک تن شاخه میلگرد جداگانه خریداری کنیم خواهد داشت. در هر صورت مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت میلگرد نوسانات بازار می باشد که باعث تفاوت قیمت از یک روز به روز دیگر و حتی به صورت لحظه ای می شود و در بعضی اوقات که نوسان قیمت خیلی زیاد است، به مشتریان گفته می شود که قیمت اعلام شده به آنها فقط برای 1 ساعت و حتی کمتر از آن اعتبار دارد. اگر تغییرات قیمت بر حسب زمان را بر روی یک نموادر رسم کنیم، می توان نمودار قیمت میلگرد را بدست آورد. می توان میلگرد را مستقیما از درب کارخانه خریداری کرد یا برای خرید آن به نماینده فروش میلگرد نیشابور در هر شهر مراجعه نمود و لیست قیمت روز میلگرد نیشابور را از این نمایندگی ها دریافت کرد.

فهرست