قیمت میلگرد زاگرس اصفهان

قیمت میلگرد زاگرس اصفهان و قیمت میلگرد ابرکوه اصفهان بهترین قیمت میلگرد در بازار در اهن الات کیانی .  جهت سفارش میتوانید با شماره 09133136049 و  یا واتس اپ و یا پر کردن  فرم ثبت سفارش در منوی سایت رجوع کنید .

قیمت میلگرد زاگرس اصفهان ، قیمت میلگرد ابرکوه اصفهان

فلزمال را درشبکه های اجتماعی دنبال لایک حمایت کنید .

میلگرد چیست ؟

میلگرد به پروفیلی با سطح مقطع دایره و توپر گفته می‌شود که اغلب افراد نوع فلزی آجدار آن را که در ساختمان سازی کاربرد دارد ، می‌شناسند. به طور معمول جنس میلگرد از فولاد است اما باید بدانید که تنوع تولید این محصول بسیار زیاد بوده و در صنعت انواع میلگرد، تولید و استفاده می‌شود. اگر میخواهید با انواع میلگرد و کاربرد آن ها آشنا شوید و تفاوت میلگرد A3 ، A2 ، A1 و A4 را بدانید با ما همراه باشید .

انواع میلگرد 

میلگرد در طول ها و قطر های متفاوت با جنس های مختلفی وجود دارد ، از انواع میلگرد میتوان به میلگرد اروپایی (کربن، منگنز، سیلیکون و آلیاژی و غیره)؛ فولاد کربن دار (میلگرد پایه “سیاه”)، گالوانیزه، اپوکسی پوشش داده شده، فایبرگلاس پلیمر و ضد زنگ اشاره کرد ، که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. میلگرد زاگرس اصفهان از نوع A3 میباشد .

میلگرد اروپایی

ویژگی مهم میلگرد اروپایی جنس آن است. به‌طور عمده از منگنز ساخته شده است، میلگرد اروپایی مقاوم‌ترین نوع میلگرد با توجه به ویژگی خم شوندگی است. در حالی که کار با آن راحت است، به‌طور کلی برای استفاده در مناطقی که زمین لرزه‌ها را تجربه می‌کنند و یا برای پروژه‌هایی که نیاز به ساختاری یکپارچه هستند این میلگرد توصیه نمی‌شود.

میلگرد با فولاد پرکربن

رایج‌ترین نوع میلگرد، میلگرد “سیاه”است که در هر نوع و مقیاس پروژه به‌جز چند استثناء استفاده می‌شود. بزرگ‌ترین ضعف میلگرد سیاه این است که زود دچار فرسایش می‌شود، هنگامی که فرسایش گسترش می‌یابد باعث شکستن بتن اطراف آن می‌شود. برای شرایطی که ممکن است میلگرد در معرض رطوبت و اشباع آب قرار داشته باشد، گزینه‌های مناسب‌تری نسبت به میلگرد سیاه وجود دارد. با این حال، با توجه به نسبت قدرت / استحکام کششی، میلگرد سیاه بهترین نوع میلگرد موجود است که در دسترس قرار دارد.

میلگرد با پوشش اپوکسی

میلگرد با پوشش اپوکسی درواقع همان میلگرد سیاه با پوشش اپوکسی است. این میلگرد دارای مقاومت نسبی مشابه است، اما 70 تا 1700 برابر خوردگی مقاوم‌تر است. با این حال پوشش اپوکسی فوق‌العاده ظریف است. هرچه آسیب وارده به پوشش بیشتر باشد، مقاومت کمتری به خوردگی از خود نشان می‌دهد

میلگرد گالوانیزه

میلگرد گالوانیزه نسبت به میلگرد سیاه 40 برابر مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد، اما آسیب به پوشش سرامیک گالوانیزه بسیار دشوار است. لذا ارزش بیشتری نسبت به میلگرد اپوکسی دارد. با این حال، حدود 40٪ گران‌تر از میلگرد با پوشش اپوکسی است.

ثبت سفارش اهن الات درخواستی

جدول با آی دی فراهم شده یافت نشد!

معرفی شهر اصفهان

استان اصفهان، استانی است در میانه‌ ایران با مرکزیت شهر اصفهان که در ۴۳۵ کیلومتری تهران و در جنوب این شهر قرار دارد. محدوده شهری این استان به چهارده منطقه شهری تقسیم می‌شود و در خارج از محدوده شهری نیز از غرب به سمت خمینی شهر و نجف آباد، از جنوب کوه صفه و سپاهان شهر، از سمت شمال به شاهین شهر و از شرق نیز به منطقه بیابانی منتهی میشود .که میتوانید بهترین قیمت میلگرد زاگرس  اصفهان را در اهن الات کیانی استعلام نمایید همچنین مناسبترین قیمت میلگرد ابرکوه اصفهان با اهن الات کیانی یکی از قدیمی ترین اهن الاتی های اصفهان که سابقه 100 ساله در این شهر دارند تماس بگیرید . 

قیمت میلگرد زاگرس اصفهان ، قیمت میلگرد ابرکوه اصفهان

اطلاعات گردشگری اصفهان

یکی از 5 شهر برتر گردشگری ایران است. می توان از جاذبه های گردشگری بی نظیری مانند میدان نقش‌جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، کاخ چهلستون، بازار اصفهان، کلیسای وانک، مسجد جامع اصفهان، منارجنبان و … در این شهر دیدن کرد. 

پل تاریخی

برخی از مهمترین و زیباترین پل های ایران مانند سی‌‌وسه پل و پل خواجو در این شهر قرار گرفته اند. قیمت میلگرد زاگرس اصفهان شماره تماس 09133136049 .

جاذبه های دیدنی اصفهان

به غیر از جاذبه های مشهور تاریخی، دیدنی‌های جذابی مانند موزه موسیقی، آکواریوم اصفهان، محله ارمنی‌ها، خیابان چهارباغ، مجموعه تفریحی کوه صفه، مجموعه تفریحی پارک جنگلی ناژوان و … گشت و گذار در این شهر را دلچسب‌‌تر می کنند. قیمت میلگرد زاگرس  اصفهان اهن الات کیانی .

بافت تاریخی

با سفر به اصفهان می توانید با گشت در بافت تاریخی و جاذبه های مشهور شهر، به یکی از مهمترین دوره های تاریخ ایران، دوره صفوی سفری به‌یادماندنی داشته باشید. قیمت میلگرد ابرکوه اصفهان در فلزمال .

صنایع دستی

سفر به اصفهان، سفر به پایتخت صنایع‌دستی ایران محسوب می شود. با انتخاب نقش‌جهان به عنوان مقصد سفر می توانید با این بخش از فرهنگ ایران نیز آشنا شوید. قیمت میلگرد ذوب اهن در اصفهان در وب سایت انلاین فروش فلزمال .

اقتصاد اصفهان

شهر اصفهان به دلیل جاذبه های بسیاری که در خود جای داده است قطب گردشگری کشور ایران محسوب می شود. همچنین بخشی از اقتصاد این شهر تحت تاثیر کشاورزی و دامپروری رایج در اطراف آن قرار می گیرد. پرورش زنبور عسل و ماهی از مشاغل رایج در اصفهان است.

صنایع اصفهان

صنایع نیز نقش مهمی در اقتصاد اصفهان ایفا می کنند و عبارتند از: كارخانه ذوب‌آهن، صنایع فولاد مباركه اصفهان،‌ كارخانه پلی‌اكریل اصفهان، صنایع نظامی، کارخانه های سرامیک و کاشی سازی، صنایع مواد غذایی و فرآورده‌های پلاستیكی و كارخانه‌های بافندگی و ریسندگی. که همشهریان اصفهانی عزیز برای گرفتن قیمت میلگرد در اصفهان , قیمت میلگرد زاگرس در اصفهان , قیمت میلگرد ابرکوه در اصفهان و قیمت میلگرد ذوب اهن در اصفهان با اهن الات کیانی در تماس میشنود .

معادن اصفهان 

در کنار صنایع، معادن نیز تاثیر شگرفی بر اقتصاد شهر دارند معادنی که از میان آنها می توان به معدن سنگ، طلا و سرب اشاره کرد. رونق گردشگری در این شهر باعث شده است که صنایع دستی نیز جایگاه خود را بیایند و خاتم‌ کاری، میناکاری، قالی‌ بافی، سکمه دوزی، قلمکاری، مینیاتورسازی، نقاشی و تذهیب، کاشی و سرامیک، نقره‌سازی و ملیله‌سازی نیز منبع درآمدی برای ساکنان اصفهان هستند.

شهر های خواهر خوانده اصفهان

شیان-چین، کوالالامپور-مالزی، فلورانس-ایتالیا، سنت پترزبورگ-روسیه، یاش-رومانی، بارسلون-اسپانیا، ایروان-ارمنستان، کویت شهر-کویت، فرایبورگ-آلمان، هاوانا-کوبا، لاهور-پاکستان، داکار-سنگال، بعلبک-لبنان، نیشابور و یزد و تبریز-ایران، حیدرآباد-هند، توکیو-ژاپن، اوسان-کره جنوبی. 

قیمت میلگرد زاگرس اصفهان ، قیمت میلگرد ابرکوه اصفهان

یکم اذر روز اصفهان

پس از سال ها کش‌وقوس و جنجال بر سر اینکه سوم اردیبهشت ماه روز اصفهان باشد یا روز ابتدایی ماه آذر، بالاخره، یکم آذرماه به عنوان روز اصفهان انتخاب شد. این مسیر طولانی انتخاب روز اصفهان، از بهمن ماه 1383 و بعد از پیشنهاد انتخاب روزی برای اصفهان از سوی دکتر شاهین سپنتا شروع شد. برخی از محققان و مسئولان روز سوم اردیبهشت روز بزرگداشت شیخ‌بهایی را به عنوان روز اصفهان پیشنهاد دادند؛ اما برخی دیگر عقیده داشتند یکم آذر باید عنوان روز اصفهان را داشته باشد.

نقاشی صورت فلکی

دلیل این گروه این بود که بر اساس نقاشی های صورت فلکی قوس (که نماد ماه آذر است) بر سردر بازار قیصریه و میدان نقش‌جهان و همچنین بر اساس اینکه در اسناد تاریخی بنای شهر اصفهان در آذرماه اتفاق افتاده است، به همین جهت روز یکم این ماه باید به عنوان روز اصفهان انتخاب شود. به هر حال بعد از سال ها قرار بر این شد که یکم آذرماه روز اصفهان باشد و هفته اول اردیبهشت به عنوان هفته فرهنگی لقب بگیرد.

نماد یکم اذر اصفهان

صورت فلکی قوس نیز به عنوان نماد این روز انتخاب شد و به همین مناسبت مجسمه ها و نقاشی هایی از آن در گوشه و کنار شهر اصفهان جای‌گذاری شد. قیمت میلگرد زاگرس در اصفهان , قیمت میلگرد ابرکوه در اصفهان , قیمت میلگرد ذوب اهن در اصفهان در اهن الات کیانی شماره تماس 09133136049 .

حقیقت هایی در مورد اصفهان

 سومین شهر پهناور ایران و سومین شهر پرجمعیت کشور پس از تهران و مشهد محسوب می شود. 

6 اثر تاریخی آن به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

 در سال ۲۰۰۶ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شد.

 در سال ۱۳۸۸ عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و پایتخت صنعتی ایران بعد از تهران را به خود اختصاص داد.

معماری اصفهان

 به دلیل وجود معماری زیبای اسلامی و بسیاری از بلوارهای زیبا، پل‌های سرپوشیده، تونل‌های زیبا، کاخ‌ها، مسجدها و مناره‌های منحصربه‌فرد در فرهنگ ایرانی، نصف جهان لقب گرفته است.

شهر خلاق

در آذر 1394 به همراه رشت به عنوان نخستین شهرهای ایران، به شبکه شهرهای خلاق جهان (شهری که از نوآوری و توانمندی‌های شهروندان در توسعه پایدار شهری استفاده می‌کند) زیر نظر یونسکو پیوست و به عنوان شهر خلاق صنایع دستی و هنرهای سنتی انتخاب شد. قیمت میلگرد ابرکوه اصفهان در اهن الات کیانی 

 اصفهان یکی از بالاترین رتبه های سرانه فضای‌سبز را در ایران به خود اختصاص داده است. قیمت میلگرد در اصفهان در اهن الات کیانی .

قیمت میلگرد در اصفهان , قیمت میلگرد زاگرس در اصفهان , قیمت میلگرد ابرکوه در اصفهان , قیمت میلگرد ذوب اهن در اصفهان

عظيم ترين واحد صنعتی کشوردراصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در ایران و بزرگترین مجتمع تولید فولاد در کشور است، که در زميني به مساحت 35  كيلومتر مربع در نزديکی شهر مباركه و در 75 كيلومتری جنوب غربی شهر اصفهان واقع شده است. مناسبترین قیمت میلگرد اصفهان در اهن الات کیانی شماره تماس 09133136049 .

عملیات اجرایی مجتمع فولاد

عمليات اجرايي اين مجتمع در سال 1360 آغاز گرديد که دارای ظرفیت تولید سالانه ۱۰/۳ میلیون تن (پایان سال ۹۷) در گروه فولاد مبارکه شامل انواع محصولات فولادی تخت، گرم و سرد نوردیده، قلع‌اندود، گالوانیزه و رنگی از ضخامت ۰٫۱۸ تا ۱۶ میلی‌متر می‌باشد.مناسبترین قیمت میلگرد زاگرس اصفهان در اهن الات کیانی شماره تماس 09133136049 .

گروه شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان در حال حاضر مواد اولیه بیش از ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه تولیدی کشور در صنایع لوله و پروفیل، نفت و گازو پتروشیمی، خودرو، موتورهای الکتریکی، لوازم خانگی، فلزی سبک و سنگین، ساختمانی، غذایی، کشتی‌سازی و سازه‌های دریایی و… را تأمین می‌نماید.

اولین کوره قوس الکتریکی مجتمع

اولين كوره قوس الكتريكي واحد فولادسازي اين مجتمع در مهر ماه سال 1370 راه اندازي شد و در 23 ديماه سال 1371 خطوط توليد اين كارخانه بزرگ توسط رئيس جمهور وقت افتتاح گرديد،  با ورود محصولات فولادي اين شركت به بازار و افزايش تدريجي توليد تا سقف ظرفيت اسمي 2/4 ميليون تن بخش عمده اي از نياز كشور به اين كالاي استراتژيك بر طرف گرديد.

افزایش تولید


اين شركت در سالهاي پس از رسيدن به ظرفيت اسمي با كسب تجربه و توانمندي اقتصادي براي پاسخگويي به نياز روز افزون بازار داخلي و خارجي و استفاده بهينه از تجهيزات و ماشين آلات توليدي موجود اقدام به برنامه ريزي براي افزايش توليد در قالب طرح هاي توسعه نمود و با استفاده از منابع مالي حاصل از فروش داخلي و ارزي شركت و استفاده از اعتبارات مالي، ريالي و ارزي  اولين مرحله طرحهاي توسعه را اجرا نمود به نحوي که با اجراي اين طرح­ها، توليد شرکت براي رسيدن به ميزان حداقل 11/3 ميليون تن مذاب برنامه­ريزي گرديده و در حال انجام مي­باشند. مناسبترین قیمت میلگرد اصفهان در اهن انلاین وبسایت فلزمال .

چه کسانی فولاد مبارکه را ساختند ؟

٧٦ سال پیش در خانواده‌ای نسبتا متوسط به دنیا آمد. پدرش کارمند گمرک و مادرش دبیر دبیرستان بود. سروش کامیاب بزرگ‌شده محله شیخ‌هادی تهران است که خانواده او جزء طبقه متوسط پیش از انقلاب به شمار می‌آید. او در سال ١٣٣٧ وارد دانشگاه تهران شد و سال ١٣٤١ در رشته مهندسی مکانیک درجه کارشناسی خود را از این دانشگاه گرفت. بعدها با ادامه تحصیل در این رشته به اخذ درجه دکترا موفق و در دانشگاه آریامهر سابق (شریف کنونی) به تدریس مشغول شد. مناسبترین قیمت میلگرد زاگرس اصفهان در felezmall .

اوایل دهه 50


کامیاب در اوایل دهه ٥٠ وقتی شاه تصمیم به توسعه صنعت فولاد ایران گرفت، به عنوان مدیر پروژه فولاد بندرعباس منصوب شد. بعد از انقلاب در ایران ماند تا شورای انقلاب را راضی کند که این پروژه به اجرا برسد. استدلال‌های او اگرچه موردتوجه مدیران انقلابی وقت قرار نگرفت اما توانست با توجه به انتقال این کارخانه به مبارکه اصفهان، اجرائی‌شدن آن را به نظاره بنشیند و در ایجاد آن نقش داشته باشد.

اکبرترکان

اکبر ترکان، مشاور رئیس‌جمهور، یکی از شاگردان او در دانشگاه شریف بوده است که بعد از انقلاب نیز به کمک استاد خود آمد تا او را در زنده‌نگه‌داشتن این پروژه کمک کند. او هنوز هم به توسعه فولاد در ایران دل خوش کرده و در هر مراسمی که درباره صنعت فولاد ایران برگزار می‌شود، حضور می‌یابد. کامیاب در گفت‌وگو با «شرق» توضیح می‌دهد که چرا شاه تصمیم گرفت فولاد بندرعباس را بسازد و به چه سبب انقلابی‌های وقت آن طرح را به اصفهان انتقال دادند. قیمت میلگرد زاگرس اصفهان با کارشناسان فلزمال در تماس باشید .

وزن میلگرد زاگرس اصفهان

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار زاگرس اصفهان امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد ابر کوه اصفهان امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد زاگرس اصفهان و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید میلگرد شیراز ( میلگرد پولاد نورد شیراز )

خرید میلگرد ابرکوه اصفهان

جهت خرید میلگرد ابرکوه اصفهان می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد ابرکوه اصفهان به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد ابرکوه اصفهان : شهرام کیانی 09133136049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست