قیمت میلگرد ارگ تبریز

معرفی فولاد ارگ تبریز

بهترین قیمت میلگرد ارگ تبریز در دفتر فروش فلزمال .فولاد ارگ تبریز در تیر ماه سال 1386 به شماره 21629 در شهر تبریز به ثبت رسید. بعد از تأسیس اقدام به خرید زمین در شهرک سرمایه گذاری خارجی نموده و سپس کارهای هم سطح سازی و آماده سازی زمین برای ایجاد سوله ها و خط تولید را انجام داده و بعد از آن در سال 1387 کارهای ساخت سوله و ساختمان های تولیدی به اتمام رسیده و در اوایل سال 1388 نصب و راه اندازی خط تولید ریخته گری چدن و داکتیل تکمیل شد. در نیمه دوم سال شروع به تولید آزمایشی کرده و نسبت به اخذ پروانه بهره برداری چدن و داکتیل اقدام نموده و در آبان ماه سال 1388 از اداره صنایع پروانه بهره برداری اخذ گردیده و بعد از اخذ پروانه بهره برداری تولید چدن و داکتیل شروع و طی سال 1388 این تولید ادامه داشت.

در اوایل سال 1389

در اوایل سال 1389 در جهت اشتغال زایی و بهبود بخشیدن و ارتقای سیستم تولید در راستای ذوب فولاد و ایجاد خط نورد پیش گرم جهت تولید میلگرد استاندارد، اقدام به طراحی خط تولید شمش فولادی در اندازه های 125*125 نموده و در طی سال 1389 بعد از راه اندازی خط تولید شمش و اقدام به خرید ماشین آلات خط نورد از کشور ترکیه نموده و ضمن واردات ماشین آلات در شهریور سال 1389 و شروع نصب ماشین آلات در اوایل سال 1390 موفق به تولید آزمایشی شمش فولاد شده و به کار خود ادامه داده تا اینکه توأم با تولید آزمایشی شمش مراحل نصب و راه اندازی خط نورد در سال 1390 به اتمام رسید.

از سال 1391 تولید آزمایشی میلگرد


از سال 1391 تولید آزمایشی میلگرد شروع و موفق به بهره برداری و تولید میلگرد گردیده است که این پیشرفت و بهبود چشمگیر با یاری خداوند متعال و در نتیجه تلاش و پشتکار برادران اکبر و اصغر دقیقی به عمل آمده است. این روند تا به ثمر رسیدن اهداف بلند مدت شرکت جهت ارتقای کیفیت مطلوب در تولید ملی با اصول استاندارد در بازارهای داخلی و خارجی و رقابت در آن ادامه خواهد داشت.

جهت مشاوره در خرید میلگرد ارگ تبریز با واتس اپ فلزمال در تماس باشید .

شماره تماس خرید میلگرد
شماره تماس خرید میلگرد

قیمت میلگرد

معرفی فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در odnoklassniki
OK
اشتراک گذاری در vk
VK
اشتراک گذاری در reddit
Reddit
اشتراک گذاری در mix
Mix
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در stumbleupon
StumbleUpon

مناسبترین قیمت بروز میلگرد ارگ تبریز

میلگرد ارگ تبریز

جدول قیمت میلگرد ارگ تبریز

ثبت سفارش میلگرد ارگ تبریز

.

استعلام قیمت بروز میلگرد ارگ تبریز

میلگرد ارگ تبریز

علامت حک میلگرد ارگ تبریز

علامت اختصاری فولاد ارگ تبریز  ” FAT ” بوده که به‌صورت سایز محصول   FAT بر روی میلگرد حک شده و محصولات شرکت را از محصولات مشابه و دیگر شرکت‌ها متمایز ساخته است.

میلگرد ارگ تبریز
حک میلگرد ارگ تبریز

لزوم توجه به آرم حک شده

میلگرد ارگ تبریز

با توجه به رونق روز افزون صنعت فولاد کشور و افزایش تعداد کارخانه های تولیدکننده میلگرد شناسایی اصالت محصولات تولیدی کارخانجات برای خریداران به معضل بزرگی تبدیل شده است. یکی از دغدغه های خریداران تشخیص میلگرد تقلبی از محصول اصل می باشد. یکی از مهم ترین عواملی که خریداران محترم بایستی در هنگام خرید این محصول به آن توجه داشته باشند علامت اختصاری حک شده بر روی میلگرد مربوط به شرکت تولیدی مورد نظر می باشد. علامت اختصاری حک شده بر روی محصول تولیدی تا حد زیادی سبب کاهش سردرگمی خریداران برای استفاده از محصول و تشخیص اصالت آن می گردد.

میلگرد ارگ تبریز

میلگرد آجدار ارگ تبریز A3

خرید بی واسطه انواع میلگرد با مناسب ترین قیمت را در فروشگاه اهن فلزمال تجربه کنید. مشاهده و تحلیل قیمت میلگرد میانه به صورت روزانه و آنلاین در سایت Felezmall به شما در سفارش و خرید محصولات مجتمع فولاد ارگ تبریز  بروز کمک می کند.

میلگرد آجدار ارگ تبریز یا آرماتور ارگ تبریز چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، میله ای فولادی است که به بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن کمک می کند. برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را آجدار می کنند. عدم وجود مشخصات معین برای طرح آج روی میلگرد، مانع استاندارد بودن آن نشده و فضای برآمدگی ها و ارتفاع آج ها می بایست بر اساس استانداردهای مربوط طراحی شود.

 

شکل میلگرد ارگ تبریز
شکل میلگرد ارگ تبریز

چسبندگی و تثبیت میلگرد 

 

برای ایجاد امکان چسبندگی بتن و فولاد، آج های روی بدنه میلگرد را غالبا با سطح اصطکاک کافی ایجاد می کنند اما کماکان احتمال خارج شدن از جای خود بر اثر اعمال نیرویی قوی و معمولا در مواقعی که ساختمان را تخریب می کنند، وجود دارد. 

به منظور تثبیت میلگرد در بتن و جلوگیری از جابجا شدن آن، با جاسازی میلگرد در عمق زیاد در ساختار بتن و یا با خم کردن انتهای میلگرد شبیه به قلاب که باعث قفل شدن آن در بتن می شود، مانع جابجایی آن می شوند.

میلگرد ارگ تبریز

مقاومت کششی میلگرد ارگ تبریز

میلگرد A1 

میلگرد A1 با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و  تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد به عنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتاً بصورت صاف و بدون آج است. این میلگرد برای آهنگری، تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است. ‌بطور کلی به عنوان یک میلگرد داکتیل شناخته می‌شود.

میلگرد A2 

این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد به عنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که به صورت آجدار و عمدتاً آج فنری شکل است. میلگرد A2 برای عملیات ساختمانی و خصوصاً خاموت زنی مناسب بوده و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن در صورت اجبار میسر بوده ‌که البته توصیه می‌شود در صورت امکان از جوشکاری آن پرهیز شود

میلگرد A3 

میلگرد A3 با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد به عنوان‌ میلگرد خشک (ترد)، مناسب عملیات‌ ساختمانی بوده که بصورت آجدار و عمدتا آج جناقی است. اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نبوده و همچنین به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نیست. جهت خرید میلگرد A3 ارگ تبریز با فلزمال در تماس باشید .

انواع میلگرد از لحاظ شکل ظاهری

  • میله گرد ساده (میلگرد س ۲۴۰ )
  • میله گرد آجدار مارپیچ  (میلگرد آج ۳۴۰ و میلگرد A2‌ )
  • میله گرد آجدار جناقی ( میلگردآج ۴۰۰ و میلگرد A3‌ )
  • میله گرد آجدار مرکب ( میلگرد آج ۵۰۰  )
شکل میلگرد ارگ تبریز
شکل میلگرد ارگ تبریز
میلگرد ارگ تبریز

نحوه تشخیص میلگرد A3 و A2

میلگرد A3 تردتر ( شکننده ) است. اما میلگرد A2 انعطاف پذیرتر است. یعنی خم شدنش با نرمی همراه است. چنانچه آج میلگرد به شکل فنری باشد میلگرد از نوع A2 می‌باشد.

در میلگرد های A3 آج ها به صورت ضربدری هستند اما در A2 به صورت منفرد هستند. در میلگرد هایA2 آج ها بصورت موازی هستند ولی در میلگرد های A3 آج ها بصورت هفت و هشت هستند.

استاندارد

در واقع مطابق استاندارد آج این نوع میلگردها با هم متفاوت است ولی بدلیل سوء استفاده برخی تولید کنندگان از همین مطالب، میلگردهایی در بازار عرضه می شود که مثلا از آج استاندارد A3 استفاده شده . ولی مقاومت فیزیکی و شیمیایی آن با میلگرد A2 سازگار باشد.لذا بهتر است از بنگاه های معتبر مانند  فلزمال که سابقه حدود 100 سال فروش در زمینه اهن الات دارند . میلگرد ارگ تبریز را خریداری کنید .

در هرصورت مطابق آئین نامه باید با انجام آزمایشات نوع میلگرد را مشخص کرد.

نشانه گذاری و بسته بندی میلگردها

مبحث نهم نظام مهندسی

هر یک از بسته های میلگرد باید دارای حداقل دو پلاک  فلزی باشد که بر روی هر یک از پلاک های مزبور مشخصات (الف) تا (ح) زیر به صورتی خوانا و یا به صورتی خوانا و یا به صورتی که نتوان مخدوش شود نوشته شود .

  • الف) شماره بسته
  • ب) نوع میلگرد
  • پ) نمره میلگرد
  • ت) وزن بسته
  • ث) شماره ذوب یا بهر
  • ج) نشانه تاییدیه کنترل کیفیت از سوی کارخانه سازنده
  • چ) نام یا نشانه تجاری کارخانه سازنده
  • ح) علامت استاندارد ملی ایران
میلگرد ارگ تبریز

وزن میلگرد ارگ تبریز

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار ارگ تبریز امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه ، قیمت میلگرد ارگ تبریز  امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد ارگ تبریز و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید از میلگرد ارگ تبریز

خرید میلگرد ارگ تبریز

جهت میلگرد ارگ تبریز می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد ارگ تبریز به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد ارگ تبریز : شهرام کیانی 09133136049

میلگرد ارگ تبریز

وزن هر شاخه میلگرد

میلگرد ارگ تبریز

  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۸ به میزان ۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۰ به میزان ۷٫۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۲ به میزان ۱۱ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۴ به میزان ۱۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۶ به میزان ۲۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۸ به میزان ۲۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۰ به میزان ۳۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۲ به میزان ۳۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۵ به میزان ۴۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۸ به میزان ۵۸ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۰ به میزان ۶۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۲ به میزان ۷۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۴ به میزان ۸۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۶ به میزان ۹۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۸ به میزان ۱۰۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۴۰ به میزان ۱۱۸ کیلوگرم وزن دارد
دفتر فروش میلگرد ارگ تبریز
دفتر فروش میلگرد ارگ تبریز

آگاهی از قطر اسمی میلگرد

میلگرد ارگ تبریز

  • الف:  آرماتور به صورت کلاف، شاخه و شبکه‌های جوش شده یا بافته شده در کارخانه برای مصرف عرضه می‌شود و تفکیک آرماتورها بر اساس قطر اسمی آنهاست.
  • ب:   قطر اسمی میلگرد ساده قطری است که در برگ شناسایی ذکر می‌شود و معادل قطر دایره هم‌مساحت با مقطع عرضی نظری میلگرد و بر حسب میلیمتر است.
  • پ:   قطر اسمی، سطح رویه اسمی، و سطح مقطع اسمی میلگردهای آجدار به ترتیب برابر است با قطر، سطح رویه و سطح مقطع میلگردهای ساده صاف هم‌وزن آنها.
  • ت:   در محاسبات وزن، سطح رویه و سطح مقطع میلگرد، قطر اسمی آن و جرم واحد حجم معادل ۷۸۵۰ کیلوگرم در متر مکعب ملاک قرار می‌گیرد.
  • ث:   قطرهای اسمی میلگردها از ۵ تا ۵۰ میلیمتر با گامهای مختلف و قطرهای اسمی سیمهای شبکه‌های جوش شده از ۴ تا ۱۲ میلیمتر با گام ۵/۰ میلیمتر می‌باشند.
  • ج:    معمولاً قطرهای اسمی مورد مصرف در بتن‌آرمه و بر حسب میلیمتر به شرح زیر می‌باشند:
    ۵۰ و ۴۰ و ۳۲ و ۲۵ و ۲۰ و ۱۶ و ۱۲ و ۱۰ و ۸ و ۶ و ۵
سایز میلگرد ارگ تبریز
سایز میلگرد ارگ تبریز
میلگرد ارگ تبریز

مشخصات فنی میلگرد

میلگرد ارگ تبریز

مشخصات میلگرد ارگ تبریز
مشخصات میلگرد ارگ تبریز
فلزمال
دفتر فروش میلگرد فلزمال
دفتر فروش میلگرد فلزمال
فهرست