دفتر فروش میلگرد

دفتر فروش میلگرد فلزمال  ، میلگرد اجدار و ساده در سایزهای 8 تا 32 و در گرید های مختلف موجود است .جهت مشاوره در امر خرید میتوانید با شماره 09133136049 یا واتس اپ فلزمال یا تکمیل ثبت سفارش میلگرد در پایین سایت با ما در ارتباط باشید . در ادامه نکات مهمی که باید در مورد میلگرد بدانید مطرح شده است .

دفتر فروش میلگرد

میلگرد چیست ؟

دفتر فروش میلگرد

میلگرد، به پروفیلی با سطح مقطع دایره‌ای و توپُر گفته می‌شود که اغلب افراد، نوع فلزی آجدار آن را که در ساختمان‌سازی کاربرد دارد، می‌شناسند. به طور معمول، جنس میلگرد از فولاد است؛ اما باید بدانید که تنوع تولید این محصول، بسیار زیاد بوده و در صنعت، انواع میلگرد، تولید و استفاده می‌شود. اگر میخواهید با انواع میلگرد و کاربرد آن‌ها آشنا شوید و تفاوت میلگرد A3 ، A2 ، A1 و A4 را بدانید با ما همراه باشید . دفتر فروش میلگرد فلزمال بنگاهی مطمئن جهت خریدن آهن الات شما .

انواع میلگرد

دفتر فروش میلگرد

میلگرد، طول‌ و قطر‌ گوناگون و جنس‌های مختلفی دارد. از انواع میلگرد، می‌توان به میلگرد اروپایی (کربن، منگنز، سیلیکون، آلیاژی و غیره)؛ فولاد کربن‌دار (میلگرد پایه «سیاه»)، گالوانیزه، اپوکسی پوشش داده‌شده، فایبرگلاس پلیمر و ضد زنگ اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

میلگرد اروپایی

ویژگی مهم میلگرد اروپایی، جنس آن است که به‌ طور عمده از منگنز ساخته شده است. میلگرد اروپایی، مقاوم‌ترین نوع میلگرد با توجه به ویژگی خم‌شوندگی است. کار با آن راحت است. به‌ طور کلی برای استفاده در مناطق زلزله‌خیز و یا برای پروژه‌هایی که نیاز به ساختاری یکپارچه دارند، این میلگرد توصیه نمی‌شود.مناسبترین قیمت هر شاخه میلگرد شهرکرد در وبسایت فلزمال .

میلگرد با فولاد پرکربن

رایج‌ترین نوع میلگرد، میلگرد «سیاه» است که در هر نوع و مقیاس پروژه، به‌ جز چند استثناء، استفاده می‌شود. بزرگ‌ترین ضعف میلگرد سیاه این است که زود دچار فرسایش می‌شود. هنگامی که فرسایش گسترش می‌یابد، باعث شکستن بتن اطراف آن می‌شود. برای شرایطی که ممکن است میلگرد در معرض رطوبت و اشباع آب قرار بگیرد، گزینه‌های مناسب‌تری نسبت به میلگرد سیاه وجود دارد. با این حال، با توجه به نسبت قدرت و استحکام کششی، میلگرد سیاه، بهترین نوع میلگرد موجود است که در دسترس قرار دارد.

میلگرد با پوشش اپوکسی

میلگرد با پوشش اپوکسی، در واقع همان میلگرد سیاه با پوشش اپوکسی است. این میلگرد، دارای مقاومت نسبی مشابه است. اما 70 تا 1700 در برابر خوردگی مقاوم‌تر است. با این حال، پوشش اپوکسی، فوق‌العاده ظریف است. هرچه آسیبِ وارده به پوشش بیشتر باشد، مقاومت کمتری به خوردگی از خود نشان می‌دهد.

میلگرد گالوانیزه

میلگرد گالوانیزه نسبت به میلگرد سیاه، چهل برابر مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد. اما آسیب به پوششِ سرامیک گالوانیزه، بسیار دشوار است. لذا ارزش بیشتری نسبت به میلگرد اپوکسی دارد. با این حال، حدود 40٪ گران‌تر از میلگرد با پوشش اپوکسی است.

دفترفروش میلگرد

فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

میلگرد از جنس فیبر تقویت شده پلیمری (GFRP)

قیمت هر شاخه میلگرد شهرکرد

معرفی

میلگرد FRP، محصولی کامپوزیتی است که به جای میلگردهای فولادی استفاده می‌شود .

ویژگی اول

به طور قابل توجهی از خسارات ناشی از خوردگی میلگرد در محیط های خورنده و اسیدی جلوگیری می‌کند. استفاده از میلگرد FRP، در اماکنی که مشکل مجاورت با میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی وجود ندارد، بهترین انتخاب برای مسلح کردن بتن می‌باشد. این محصول، به دليل مقاومت عالی و مناسبی كه در برابر سولفات ها و كلريدها دارد و همچنین مقاومت مطلوب آن در برابر خوردگي و زنگ زدگي، مورد استفاده‌ی وسیع قرار می‌گیرد.

ویژگی دوم

از میلگرد FRP می‌توان برای طراحی و ساخت ساختمان‌های جدید استفاده کرد. این مصالح با خواصی که دارند، باعث کاهش قطر و افزایش فاصله‌ی بین میلگردها در ساختار بتنی مسلح، ازجمله دال‌ها، تونل‌ها، فونداسیون و … می‌شوند. در نتیجه، در برابر ارتعاشات به وجود آمده ناشی از زلزله و یا تجهیزات صنعتی، مقاومتی ندارند.

دفتر فروش میلگرد فلزمال را درشبکه های اجتماعی دنبال لایک حمایت فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست