مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق
طرح فولاد بافق، یکی از پروژه‌های عظیم فولادی کشور بوده که در راستای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 1390 به بخش خصوصی واگذار گردید.
قیمت میلگرد بافق یزد
قیمت روز میلگرد بافق یزد
قبلی
بعدی

قیمت میلگرد بافق یزد

طرح فولاد بافق، یکی از پروژه‌های عظیم فولادی کشور بوده که در راستای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 1390 به بخش خصوصی واگذار گردید.

از مزیت‌های عمده این طرح، مجاورت با معدن سنگ آهن مرکزی ایران و چغارت است که بهشت معادن ایران لقب گرفته است. همچنین باتوجه به اینکه شهرستان بافق در مرکز جغرافیایی کشور واقع شده، دسترسی آسان به تمام نقاط کشور و همچنین همجواری با جاده ترانزیت و شبکه ریلی، شرایط ویژه‌ای را برای این طرح فراهم کرده است.

سیاست کلی میلگرد بافق یزد

سیاست کلی این مجموعه، تکمیل زنجیره تولید فولاد و حضور مؤثر در صنایع بالا دستی و پایین دستی بوده .

فاز اول مجتمع میلگرد بافق یزد

در فاز اول پروژه اقدام به ایجاد 5 کارخانه اصلی نموده است:

    ● کارخانه گندله‌سازی با ظرفیت 5 میلیون تن در سال

    ● کارخانه احیاء مستقیم با ظرفیت تولید 1 میلیون تن در سال

    ● کارخانه ذوب و ریخته‌گری با ظرفیت تولید 1 میلیون تن در سال

    ● کارخانه نورد میلگرد با ظرفیت تولید 550 هزارتن در سال

    ● کارخانه نورد مقاطع با ظرفیت تولید 550 هزارتن در سال

مناسبترین قیمت بروز میلگرد بافق یزد

قیمت میلگرد بافق یزد

معرفی فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

فلزمال را درشبکه های اجتماعی دنبال لایک حمایت فالو کنید .

قیمت میلگرد بافق یزد در فلزمال را بررسی ارزیابی تحقیق کنید .

جدول قیمت میلگرد بافق یزد

استاندارد میلگرد بافق یزد

علامت حک میلگرد بافق یزد

علامت حک میگرد بافق یزد  واژه ” بافق ” میباشد که  در تصویر میتوانید ببینید .

قیمت میلگرد بافق یزد ، میلگرد بافق یزد
علامت حک میلگرد بافق

ثبت سفارش میلگرد بافق یزد

.

استعلام قیمت بروز میلگرد بافق یزد

استراتژي­‌هاي كليدي میلگرد بافق یزد

  1.  ارتقا بهره‌­وری منابع انسانی و انرژی
  2.      تأمین پایدار منابع مالی با توجه ويژه نسبت به منابع ارزی
  3.     تأمین انرژی پایدار
  4.     استفاده از سیستم‌های یکپارچه مدیریتی و همچنین سیستم‌های اتوماسیون در کلیه فرایندهای عملیاتی
  5.      توسعه بومی‌سازی فناوری به منظور حمایت و تقویت تولیدات داخلی
قیمت میلگرد بافق یزد ، میلگرد بافق یزد
کارخانه میلگرد بافق یزد

معرفی خط نورد میلگرد بافق یزد

در نخستين گام توليد محصولات فولادي مجتمع فولاد بافق، کارخانه نوردمیلگرد اين مجموعه با مشاركت شركت باسكوتكنيا اسپانيا و با بهره­ گيري از مجهزترين و پيشرفته­ ترين تجهيزات و تكنولوژي روز اروپا دراسفند 1394 با ظرفیتتولید 550 هزارتن در سال افتتاح گرديد.

ويژگي­هاي واحد نورد ميلگرد بافق یزد

  •    اعمال رژيم حرارتي يكنواخت با استفاده از کوره پیش گرم با ظرفیت 100 تندرساعت و قابليت حرارت­دهي شمش 150 و 130 به طول 12 متر با كمترين ميزان اكسيداسيون و دي كربنه شدن
  •    توليد ميلگردهاي گريد A3 در سایز 8 بصورت 4 شاخه، سایز 10 به صورت 3 شاخه،سایز 14 به صورت دوشاخه و سايزهاي 16 الی32 بصورت تک شاخه
  •    استقرار نظام مديريت يكپارچه(IMS)‌ و دريافت گواهينامه هاي ISO9001،‌ ISO14001 و ISO18001
  •    استفاده از تكنولوژي روز اروپا به منظور توليد محصول با ابعاد و تلرانس استاندارد و خواص مكانيكي مناسب
  •    بومي سازي، انتقال دانش فني و جذب 300 نفر پرسنل جهت فعاليت در خط نورد ميلگرد
  •    امكان توليد ميلگرد با طول سفارشي بر اساس اعلام نياز مشتري
  • قابليت استفاده از سوخت­هاي دوگانه مازوت وگازطبیعی

واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت

میلگرد بافق یزد

به منظور پايش مداوم محصول و بهبود كيفيت توليد، واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت میلگرد بافق یزد با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب و متخصص، مسئولیت انجام كليه تست­‌های محصول مبتني بر استاندارد و یا بر اساس درخواست مشتری را عهده­‌دار مي­‌باشد. انجام تست‌های مکانیکی (کشش/ خمش و باز خمش) توسط پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، از قبیل دستگاه تست کشش یونیورسال و فشار با ظرفیت 100 تن به همراه سنسور اکستنسومتر کورس کوتاه جهت محاسبه ازدیاد طول با دقت بسیار بالا و دستگاه خم و باز خم با ظرفیت 20 تن با قابلیت خمش و باز خمش میلگرد برای سایزهای 8 الی 32 تا حداکثر 180 درجه، از جمله خدمات اين مجموعه مي­‌باشد.

شمش مورد استفاده میلگرد بافق یزد

به دليل استفاده از شمش مرغوب با درصد عناصر آلياژي بالا از جمله منگنز دركنار نظارت هرچه بیشتر بر فرآيند تولید، نتایج آزمایشگاهی بيانگر ساختار يكنواخت با خواص شيميايي و مكانيكي مطلوب براي محصولات فولاد بافق بوده كه علاوه بر تاييد كيفيت استاندارد ملي ايران ISIR3132 قابل رقابت با توليد كنندگان بين‌­المللي مي باشد.

مدیریت و پرسنل میلگرد بافق یزد

مديريت و پرسنل شركت مجتمع معدني و صنعت آهن و فولاد بافق با تكيه بر دانش فني، پشتكار و روحيه خستگي ناپذير، بي وقفه در تلاشند تا گام‌هاي عظيمي در مسير توسعه اقتصادي و شكوفايي صنعت ميهن عزيزمان ايران بردارند. در همين راستا ادامه عمليات اجرائي و بهره‌برداري از واحدهاي در حال احداث اين مجتمع، با در نظر گرفتن ارتقاء سطح بهره‌وري، توسعه منابع انساني و ايجاد اشتغال از مهم‌ترين اهداف اين مجموعه بوده و خواهد بود. 

وزن میلگرد بافق یزد

با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار بافق یزد امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد اجدار بافق یزد امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد بافق یزد و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید میلگرد بافق یزد

 

جهت خرید میلگرد بافق یزد می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد بافق یزد به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد بافق یزد : شهرام کیانی 09133136049

میلگرد آجدار بافق یزد A3

خرید بی واسطه انواع میلگرد با مناسب ترین قیمت را در فروشگاه اهن فلزمال تجربه کنید. مشاهده و تحلیل قیمت میلگرد بافق یزد به صورت روزانه و آنلاین در سایت Felezmall به شما در سفارش و خرید محصولات مجتمع فولاد میلگرد بافق یزد بروز کمک می کند.

میلگرد آجدار بافق یزد یا آرماتور بافق یزد چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، میله ای فولادی است که به بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن کمک می کند. برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را آجدار می کنند. عدم وجود مشخصات معین برای طرح آج روی میلگرد، مانع استاندارد بودن آن نشده و فضای برآمدگی ها و ارتفاع آج ها می بایست بر اساس استانداردهای مربوط طراحی شود.

 

قیمت میلگرد بافق یزد ، میلگرد بافق یزد
میلگرد A3 بافق یزد
چسبندگی و تثبیت میلگرد 

برای ایجاد امکان چسبندگی بتن و فولاد، آج های روی بدنه میلگرد را غالبا با سطح اصطکاک کافی ایجاد می کنند اما کماکان احتمال خارج شدن از جای خود بر اثر اعمال نیرویی قوی و معمولا در مواقعی که ساختمان را تخریب می کنند، وجود دارد. 

به منظور تثبیت میلگرد در بتن و جلوگیری از جابجا شدن آن، با جاسازی میلگرد در عمق زیاد در ساختار بتن و یا با خم کردن انتهای میلگرد شبیه به قلاب که باعث قفل شدن آن در بتن می شود، مانع جابجایی آن می شوند.

میلگرد زاگرس
میلگرد زاگرس
قیمت میلگرد اصفهان
قیمت میلگرد اصفهان
میلگرد ابرکوه
میلگرد ابرکوه
فهرست