قیمت میلگرد اصفهان

بهترین قیمت میلگرد اصفهان ، میلگرد اجدار و ساده در سایزهای 8 تا 32 و در گرید های مختلف موجود است .جهت مشاوره در امر خرید میتوانید با شماره 09133136049 یا واتس اپ فلزمال یا تکمیل ثبت سفارش میلگرد در پایین سایت با ما در ارتباط باشید . در ادامه نکات مهمی که باید در مورد میلگرد بدانید مطرح شده است .

مناسبترین قیمت بروز میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد اصفهان ، میلگرد اجدار اصفهان
قیمت میلگرد اصفهان

معرفی میلگرد اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان فعالیت خود را با ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال شروع کرد. این مرکز تاکنون توانسته افتخارات گوناگونی را به نام خود ثبت کند. ذوب آهن اصفهان برای اولین بار در ایران توانست موفق به دریافت گواهی نامه ای تحت عنوان استاندارد تولید با بالاترین سطح کیفی، گواهی نامه مطابقت میلگردهای BS 4449:2005 Grade B500B از شرکت انگلیسی UK CARES و گواهی نامه ای تحت عنوان سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ در زمینه تولیدات شمش شود.قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان در سایز های مختلف در پایین قابل مشاهده است .

این گواهی نامه ها عاملی برای توسعه صادرات و نشان دهنده سطح کیفی محصولات تولید شده است. از دیگر افتخارات این شرکت ساخت محصولات آلیاژی شده و مقاوم به زلزله می باشد. میلگرد اصفهان از اولین شرکت های فولادی کشور با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد، تولیدکننده انواع مقاطع و محصولات فولادی با بالاترین استاندارد و کیفیت و پیشرو در این حوزه است. میلگرد اصفهان به دو صورت ساده و آجدار و در دو نوع متفاوت دوکی و یکنواخت و براساس استاندارد ملی به شماره ۳۱۳۲ تولید و روانه بازار مصرف می گردد. بر همین اساس می توان با اطمینان خاطر نسبت به خرید میلگرد از این مرکز اقدام کرد. نمودار قیمت میلگرد اصفهان را به صورت یکجا با تفکیک سایز اجدار در پایین مشاهده فرمایید .

قیمت میلگرد اصفهان ، میلگرد اجدار اصفهان
کارخانه میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد اصفهان

معرفی فلزمال

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

فلزمال را درشبکه های اجتماعی دنبال لایک حمایت فالو کنید .

قیمت میلگرد اصفهان در فلزمال را بررسی ارزیابی تحقیق کنید .

نحوه تشخیص میلگرد A1 و A2 و A3 اصفهان

میلگردهای گروه A1 که از جنس فولاد نرم هستند معمولاً به شکل صاف (بدون آج) تولید می‌شوند و به دلیل نداشتن آج کاملاً قابل تشخیص می‌باشند.

مطابق استاندارد ملی و مبحث نهم میلگرد A3 دارای آج جناقی (۷ و ۸) است ولی میلگرد A2 داری آج مارپیچ است .

نکات اجرایی میلگرد اصفهان برای مهندسین

نکته اجرایی یک

اگر مجری سازه‌ای هستید یا ناظر باید به نوع آرماتور مصرفی در سازه که طراح مد نظر داشته توجه کنید و در صورت مشخص نشدن در نقشه‌ها آن را از طراح مطالبه کنید.

نکته اجرایی دوم

هنگام تهیه میلگرد از کارخانه‌های معتبر تولید میلگرد استفاده کنید چراکه ممکن است افراد سود جو اقدام به تهیه میلگرد A2 با آج جناقی بکنند.

نکته سوم

اگر ناظر سازه هستید و به نوع میلگرد شک کردید ولی از نظر ظاهری ایرادی نداشت نمونه میلگردها را به آزمایشگاه برای تشخیص صحیح ارائه بدهید.

 

 

ثبت سفارش خرید آهن آلات شما

.

فرم مشاوره , خرید

قیمت میلگرد اجدار زاگرس

مقاومت کششی میلگرد اصفهان

میلگرد A1 اصفهان


میلگرد A1 با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و  تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد به عنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتاً بصورت صاف و بدون آج است. این میلگرد برای آهنگری، تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است. ‌بطور کلی به عنوان یک میلگرد داکتیل شناخته می‌شود.

میلگرد A2 اصفهان


این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد به عنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که به صورت آجدار و عمدتاً آج فنری شکل است. میلگرد A2 برای عملیات ساختمانی و خصوصاً خاموت زنی مناسب بوده و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن در صورت اجبار میسر بوده ‌که البته توصیه می‌شود در صورت امکان از جوشکاری آن پرهیز شود

میلگرد A3 اصفهان


میلگرد A3 با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد به عنوان‌ میلگرد خشک (ترد)، مناسب عملیات‌ ساختمانی بوده که بصورت آجدار و عمدتا آج جناقی است. اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نبوده و همچنین به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نیست. جهت خرید میلگرد A3 اصفهان با فلزمال در تماس باشید .

انواع میلگرد از لحاظ شکل ظاهری

  • میله گرد ساده(میلگرد س ۲۴۰ )
  • میله گرد آجدار مارپیچ (میلگرد آج ۳۴۰ و میلگرد A2‌)
  • میله گرد آجدار جناقی (میلگردآج ۴۰۰ و میلگرد A3‌)
  • میله گرد آجدار مرکب(میلگرد آج ۵۰۰ )
قیمت میلگرد اصفهان ، میلگرد اجدار اصفهان
میلگرد از لحاظ شکل ظاهری میلگرد اصفهان

شماتیک میلگرد

قیمت میلگرد اصفهان ، میلگرد اجدار اصفهان
شماتیک میلگرد اصفهان

نحوه تشخیص میلگرد A3 و A2

میلگرد A3 تردتر ( شکننده ) است. اما میلگرد A2 انعطاف پذیرتر است. یعنی خم شدنش با نرمی همراه است. چنانچه آج میلگرد به شکل فنری باشد میلگرد از نوع A2 می‌باشد.

در میلگرد های A3 آج ها به صورت ضربدری هستند اما در A2 به صورت منفرد هستند. در میلگرد هایA2 آج ها بصورت موازی هستند ولی در میلگرد های A3 آج ها بصورت هفت و هشت هستند.

استاندارد

در واقع مطابق استاندارد آج این نوع میلگردها با هم متفاوت است ولی بدلیل سوء استفاده برخی تولید کنندگان از همین مطالب، میلگردهایی در بازار عرضه می شود که مثلا از آج استاندارد A3 استفاده شده . ولی مقاومت فیزیکی و شیمیایی آن با میلگرد A2 سازگار باشد.لذا بهتر است از بنگاه های معتبر مانند  فلزمال که سابقه حدود 100 سال فروش در زمینه اهن الات داریم میلگرد اصفهان را خریداری کنید .

در هرصورت مطابق آئین نامه باید با انجام آزمایشات نوع میلگرد را مشخص کرد.

نشانه گذاری و بسته بندی میلگردها(مبحث نهم)

هر یک از بسته های میلگرد باید دارای حداقل دو پلاک  فلزی باشد که بر روی هر یک از پلاک های مزبور مشخصات (الف) تا (ح) زیر به صورتی خوانا و یا به صورتی خوانا و یا به صورتی که نتوان مخدوش شود نوشته شود .

  • الف)شماره بسته
  • ب)نوع میلگرد
  • پ)نمره میلگرد
  • ت)وزن بسته
  • ث)شماره ذوب یا بهر
  • ج)نشانه تاییدیه کنترل کیفیت از سوی کارخانه سازنده
  • چ)نام یا نشانه تجاری کارخانه سازنده
  • ح)علامت استاندارد ملی ایران

وزن میلگرد اصفهان

با استاندارد های جهانی مطابقت دارد و برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزمال مفتخر به تامین و تحویل کالای شما تا محل تخلیه می باشد و در این خصوص خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه و غیره را با کیفیت مناسب ارائه نماید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در زمینه میلگرد اجدار و ساده دارید، می توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران فلزمال در میان بگذارید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دقیق و مناسبی داده شود.

قیمت میلگرد آجدار اصفهان امروز

درنظر داشته باشید برای هر محصول یک تاریخ به روز رسانی قرار دارد. اگر تاریخ با تاریخ امروز مطابقت داشته باشد، یعنی کارخانه،قیمت میلگرد اجدار اصفهان امروز

خود را اعلام نموده است در غیر اینصورت قیمت مربوط به امروز نبوده و متعلق به تاریخ آخرین به روز رسانی می باشد.

در هنگام مشاهده قیمت ها حتما به تاریخ بروزرسانی دقت نمایید و در صورتی که با تاریخ امروز مغایرت دارد، با واحد فروش تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار،میلگرد اجدار مورد نیاز شما را تامین نمایند. جهت مشاهده قیمت امروز میلگرد اصفهان  و قیمت میلگرد سایر کارخانه ‌های تولید کننده، با فلزمال در تماس باشید .

خرید میلگرد اصفهان

خرید میلگرد اصفهان

جهت خرید میلگرد اصفهان می توانید با  شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش پیش فاکتور معتبر برای شما صادر نمایند.

کارشناس فروش میلگرد A3 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

کارشناس فروش میلگرد A4 : مهندس شهرام کیانی 09133136049

صادرات میلگرد

جهت دریافت پروفورما اینویس PI به منظور صادرات میلگرد اصفهان به گرجستان، عراق، افغانستان و ترکیه می توانید با کارشناس صادرات میلگرد فلزمال و از طریق شماره تماس زیر، ارتباط برقرار کنید.

کارشناس صادرات میلگرد اصفهان : شهرام کیانی 09133136049

میلگرد آجدار اصفهان A3

خرید بی واسطه انواع میلگرد با مناسب ترین قیمت را درفروشگاه اهن فلزمال تجربه کنید. مشاهده و تحلیل قیمت میلگرد پولاد نورد شیراز به صورت روزانه و آنلاین در سایت Felezmall به شما در سفارش و خرید محصولات میلگرد اصفهان کمک می کند.

میلگرد آجدار اصفهان یا آرماتور اصفهان چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، میله ای فولادی است که به بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن کمک می کند. برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را آجدار می کنند. عدم وجود مشخصات معین برای طرح آج روی میلگرد، مانع استاندارد بودن آن نشده و فضای برآمدگی ها و ارتفاع آج ها می بایست بر اساس استانداردهای مربوط طراحی شود.

چسبندگی و تثبیت میلگرد 

برای ایجاد امکان چسبندگی بتن و فولاد، آج های روی بدنه میلگرد را غالبا با سطح اصطکاک کافی ایجاد می کنند اما کماکان احتمال خارج شدن از جای خود بر اثر اعمال نیرویی قوی و معمولا در مواقعی که ساختمان را تخریب می کنند، وجود دارد. 

به منظور تثبیت میلگرد در بتن و جلوگیری از جابجا شدن آن، با جاسازی میلگرد در عمق زیاد در ساختار بتن و یا با خم کردن انتهای میلگرد شبیه به قلاب که باعث قفل شدن آن در بتن می شود، مانع جابجایی آن می شوند.

قیمت میلگرد اصفهان در فلزمال
قیمت میلگرد اصفهان در فلزمال

خواص مکانیکی میلگرد اصفهان

حداکثر نیرویی که به میلگرد وارد می‌شود و آن را دچار تغییر شکل نمی‌کند تنش تسلیم گفته می‌شود. اگر مقدار نیرو افزایش یابد، میلگرد به حالت اولیه بر‌نمی‌گردد و برای همیشه تغییر شکل می‌دهد.
در همه طراحی‌ها ملاکی که برای انتخاب میلگرد در نظر می‌گیرند مقدار تنش تسلیم آن می‌باشد. تنش تسلیم یکی از خصوصیت‌های مهم برای میلگردهاست. شما همراهان گرامی میتوانید بهترین قیمت میلگرد اصفهان را از فلزمال تهیه فرمایید .

انواع میلگرد در جنس های مختلف

میلگرد در طول ها و قطر های متفاوت با جنس های مختلفی وجود دارد ، از انواع میلگرد میتوان به میلگرد اروپایی (کربن، منگنز، سیلیکون و آلیاژی و غیره)؛ فولاد کربن دار (میلگرد پایه “سیاه”)، گالوانیزه، اپوکسی پوشش داده شده، فایبرگلاس پلیمر و ضد زنگ اشاره کرد ، که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

میلگرد اروپایی

ویژگی مهم میلگرد اروپایی جنس آن است. به‌طور عمده از منگنز ساخته شده است، میلگرد اروپایی مقاوم‌ترین نوع میلگرد با توجه به ویژگی خم شوندگی است. در حالی که کار با آن راحت است، به‌طور کلی برای استفاده در مناطقی که زمین لرزه‌ها را تجربه می‌کنند و یا برای پروژه‌هایی که نیاز به ساختاری یکپارچه هستند این میلگرد توصیه نمی‌شود.

میلگرد با فولاد پرکربن

رایج‌ترین نوع میلگرد، میلگرد “سیاه”است که در هر نوع و مقیاس پروژه به‌جز چند استثناء استفاده می‌شود. بزرگ‌ترین ضعف میلگرد سیاه این است که زود دچار فرسایش می‌شود، هنگامی که فرسایش گسترش می‌یابد باعث شکستن بتن اطراف آن می‌شود. برای شرایطی که ممکن است میلگرد در معرض رطوبت و اشباع آب قرار داشته باشد، گزینه‌های مناسب‌تری نسبت به میلگرد سیاه وجود دارد. با این حال، با توجه به نسبت قدرت / استحکام کششی، میلگرد سیاه بهترین نوع میلگرد موجود است که در دسترس قرار دارد.

میلگرد با پوشش اپوکسی

میلگرد با پوشش اپوکسی درواقع همان میلگرد سیاه با پوشش اپوکسی است. این میلگرد دارای مقاومت نسبی مشابه است، اما 70 تا 1700 برابر خوردگی مقاوم‌تر است. با این حال پوشش اپوکسی فوق‌العاده ظریف است. هرچه آسیب وارده به پوشش بیشتر باشد، مقاومت کمتری به خوردگی از خود نشان می‌دهد

میلگرد گالوانیزه

میلگرد گالوانیزه نسبت به میلگرد سیاه 40 برابر مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد، اما آسیب به پوشش سرامیک گالوانیزه بسیار دشوار است. لذا ارزش بیشتری نسبت به میلگرد اپوکسی دارد. با این حال، حدود 40٪ گران‌تر از میلگرد با پوشش اپوکسی است.

خط تولید فولاد سازی ذوب اهن اصفهان

خط تولید فولاد سازی ذوب اهن اصفهان تبدیل چدن مذاب به شمش فولادی با آنالیز و ابعاد مناسب جهت ارسال به کارگاههای نورد می باشد.اين واحد دارای 3  کارگاه اصلی می باشد..

خط تولید نورد ذوب اهن اصفهان

فرآیند تغییر شکل شمش، که در آن تغییر شکل با عبور از بین غلتکهای درحال چرخش و تبدیل به مقطع مورد نظر صورت می گیرد را نورد می نامند .
فرآیند نورد به دو صورت سرد و گرم  صورت می گيرد .

راز های کار با پروفیل

راز های کار با پروفیل ( پروفیل ساختمانی )که هیچ جا ندیده اید . نکات خم کردن ...

وزن هر شاخه میلگرد به طور تقریبی

کارخانجات مختلف وزن های مختلفی دارند . که فقط اندکی با هم فرق دارند . 

  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۸ به میزان ۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۰ به میزان ۷٫۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۲ به میزان ۱۱ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۴ به میزان ۱۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۶ به میزان ۲۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۸ به میزان ۲۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۰ به میزان ۳۰ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۲ به میزان ۳۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۵ به میزان ۴۷ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۸ به میزان ۵۸ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۰ به میزان ۶۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۲ به میزان ۷۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۴ به میزان ۸۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۶ به میزان ۹۵ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۳۸ به میزان ۱۰۶ کیلوگرم وزن دارد
  • یک شاخه ۱۲ متری میلگرد ۴۰ به میزان ۱۱۸ کیلوگرم وزن دارد

 

قیمت میلگرد اصفهان ، میلگرد اجدار اصفهان
وزن میلگرد اصفهان

اگاهی از قطر اسمی میلگرد

 آرماتور به صورت کلاف، شاخه و شبکه‌های جوش شده یا بافته شده در کارخانه برای مصرف عرضه می‌شود و تفکیک آرماتورها بر اساس قطر اسمی آنهاست.

قطر اسمی چیست ؟

   قطر اسمی میلگرد ساده قطری است که در برگ شناسایی ذکر می‌شود و معادل قطر دایره هم‌مساحت با مقطع عرضی نظری میلگرد و بر حسب میلیمتر است.

   قطر اسمی، سطح رویه اسمی، و سطح مقطع اسمی میلگردهای آجدار به ترتیب برابر است با قطر، سطح رویه و سطح مقطع میلگردهای ساده صاف هم‌وزن آنها.

محاسبات وزن

  در محاسبات وزن، سطح رویه و سطح مقطع میلگرد، قطر اسمی آن و جرم واحد حجم معادل ۷۸۵۰ کیلوگرم در متر مکعب ملاک قرار می‌گیرد.

محدوده قطر اسمی

  قطرهای اسمی میلگردها از ۵ تا ۵۰ میلیمتر با گامهای مختلف و قطرهای اسمی سیمهای شبکه‌های جوش شده از ۴ تا ۱۲ میلیمتر با گام ۵/۰ میلیمتر می‌باشند.

قطر اسمی بتن ارمه

   معمولاً قطرهای اسمی مورد مصرف در بتن‌آرمه و بر حسب میلیمتر به شرح زیر می‌باشند:
۵۰ و ۴۰ و ۳۲ و ۲۵ و ۲۰ و ۱۶ و ۱۲ و ۱۰ و ۸ و ۶ و ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست